Firma » Biznes

Iberia i Amadeus przedłużają umowę full content

Iberia i Amadeus przedłużają umowę full content
Zobacz więcej zdjęć »
Umowa gwarantuje biurom podróży na całym świecie dostęp do pełnych informacji publikowanych przez linię Iberia za pośrednictwem systemu Amadeus

Amadeus, światowy lider w dziedzinie rozwiązań technologicznych i dystrybucyjnych dla branży turystycznej oraz Iberia, wiodąca linia lotnicza w Hiszpanii, dostarczająca usługi Europie i Ameryce Łacińskiej, przedłużyły umowę dotyczącą udostępniania usługi full content, która obowiązywać będzie do grudnia 2014 roku.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Cieszymy się, że podpisana umowa pomoże zwiększyć nasze zaangażowanie w rozwój branży turystycznej - mówi Manuel López Aguilar, wiceprezes ds. handlowych i obsługi klientów. - Dzięki umowie biura podróży zyskują pewność efektywnego dostępu do naszej pełnej oferty za pośrednictwem systemu Amadeus, na okres kolejnych pięciu lat - dodaje.

Umowa gwarantuje biurom podróży na całym świecie dostęp do pełnych informacji publikowanych przez linię Iberia za pośrednictwem systemu Amadeus. Zgodnie z umową, poprzez system Amadeus udostępniane będą dokładnie takie same cenniki, rozkłady lotów i informacje o zasobach, jak za pośrednictwem każdego innego kanału pośredniego bądź bezpośredniego, dystrybutora czy witryny internetowej.

Umowa ta jest istotnym elementem długofalowej strategii firmy Amadeus, której celem jest zapewnienie stałego i efektywnego dostępu do informacji publikowanych przez najważniejsze linie lotnicze świata, przy zagwarantowaniu ich zgodności ze wszystkimi pozostałymi kanałami dystrybucji - mówi Philippe Chérèque, wiceprezes ds. handlowych firmy Amadeus. - Umowa daje biurom podróży gwarancję wiarygodności dostarczanych informacji o lotach, zaś linii Iberia umożliwia zwiększenie efektywności finansowej - dodaje.

Umowa z Iberią jest kolejną z długoterminowych umów zawartych przez firmę Amadeus z najważniejszymi liniami lotniczymi świata, takimi jak m. in. British Airways (3 lata) Lufthansa i Swiss (5 lat) oraz Virgin Atlantic (3 lata).

Ponad 80% wszystkich rezerwacji sprzedawanych przez biura podróży, korzystających z systemu Amadeus na całym świecie, dotyczy linii lotniczych posiadających umowy na dystrybucję pełnego zakresu informacji (full content). W skali roku oznacza to ponad 280 milionów rezerwacji.

Informacje i Iberia

Iberia jest wiodącą linią lotniczą w Hiszpanii, a także liderem rynku połączeń lotniczych między Europą i Ameryką Łacińską. W 2008 roku linia wykazała przychód operacyjny w wysokości ponad 5,45 miliarda euro i - wspólnie z lokalnymi franczyzobiorcami - przewiozła 28,5 miliona pasażerów. Iberia wykonuje codziennie około 1000 lotów do około 100 lotnisk. Ponadto linia wyróżnia się poprzez stosowanie własnej polityki socjalnej, korporacyjnej i środowiskowej. Iberia jest członkiem sojuszu oneworld oferującego codziennie 8400 lotów na 680 lotnisk w 134 krajach. Więcej informacji o Iberia Group można znaleźć pod adresem http://grupo.iberia.com/portal/site/grupoiberia/

Informacje o firmie Amadeus

Amadeus to partner w dziedzinie technologii i operator transakcji dla globalnego przemysłu turystycznego. Firma zapewnia rozwiązania dystrybucyjne i technologiczne, aby umożliwić swoim klientom rozwój i osiąganie sukcesów na energicznie zmieniającym się rynku turystycznym. Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (linie lotnicze, hotele, wypożyczalnie samochodów, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi, firmy oferujące wycieczki morskie, firmy ubezpieczeniowe i touroperatorzy), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży) i odbiorcy (firmy i turyści indywidualni).

Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach, który oferuje rozwiązania IT dla praktycznie wszystkich graczy branży turystycznej. System Amadeus przetworzył ponad 670 milionów transakcji podróży w 2009 roku.

Amadeus ma swoje biura w Madrycie (siedziba główna firmy i dział marketingu), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny - centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 72 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.

Większościowym właścicielem Amadeus jest firma WAM Aquisition, której udziałowcami są firmy: BC Partners, Cinven, Air France, Iberia i Lufthansa. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 9 300 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl

Kontakt dla mediów

Anna Wardziak

Account Manager

Dział Nowych Technologii

Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 147

e-mail: anna.wardziak@sigma.com.pl

www.sigma.com.pl

Elżbieta Więckiewicz

Junior Account Manager

Dział Nowych Technologii

Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 108

e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl   

www.sigma.com.pl 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

EW

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »