Technologie » Komputery
iBOX Butterfly – dla każdej Madame
Zobacz więcej zdjęć » |
Tym razem na rynek trafił jeden z symboli naszych czasów – mysz komputerowa iBOX Butterfly. Nowość iBoxa wyróżnia nietuzinkowy design. Wyjątkowy, efektowny wzór doda elegancji i delikatności biurku każdej Madame. Perfekcyjnie wyprofilowana do kobiecej dłoni szybko trafi w łaski każdej artystycznej duszy zwłaszcza, ze dostępna jest w dwóch wzorach. Cena sugerowana detaliczna iBox Butterfly - 37 zł (z VAT)
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Więcej informacji: www.i-box.pl
Specyfikacja techniczna
- Rozdzielczość: 800 CPI
- Długość przewodu: 1.60m ± 0.1m
- Przyciski: 3 + rolka
- Interfejs: USB
- Wymagania systemowe: Windows 98/2000/XP/Vista
Impet Computers sp. z o.o. (www.impetcomputers.pl) jest jednym z największych dostawców obudów komputerowych na rynek polski. Od początków działalności (2002r.) obok obudów komputerowych (Codegen) firma sprowadzała moduły pamięci oraz procesory. W 2003 r. wprowadziła na rynek obudowy pod marką iBOX oraz Colors-it, i urządzenia VOIP. W kolejnych latach do oferty dołączyły klawiatury, myszki, głośniki i słuchawki iBOX, oraz telefony VOIP – GrandStream i TalkPro, a także myszy i klawiatury Lexma. W 2008 r. firma rozszerzyła ofertę o obudowy komputerowe Gigabyte.
Oferowane przez Impet Computers marki (iBOX, Lexma, Grandstream, TalkPro, Colorsit, Gigabyte) sprzedawane są w największych polskich hurtowniach komputerowych (Action, Komputronik - Grandstream) oraz sieciach handlowych (Avans, Sferis, Divicom, E.Leclerc, Multi Polska). Firma dostarczyła obudowy komputerowe iBOX do wielu przetargów m.in. MON, ZUS, MEN i jest aktualnie jednym z największych dostawców obudów komputerowych na rynek polski.
IMPET COMPUTERS Sp. z o.o. tel: +48 022 811 02 08
03-228 Warszawa
ul. Marywilska 34 bud. H1e-mail: ibox@ibox.pl
www: http://www.i-box.pl
+48 022 811 08 29
INDALO Public Relations Małgorzata Błachnio Tel.+48 509 047 721 malgorzata.blachnio@indalo.pl
Komentarze (0)