Kobieta, zdrowie, uroda » Uroda
Ida Karpińska ambasadorką marek JB LASHES® & LASHFOOD®
Zobacz więcej zdjęć » |
Znana charakteryzatorka i stylistka, założycielka Ogólnopolskiej Organizacji na Rzecz Walki z Rakiem Szyjki Macicy „Kwiat Kobiecości”, aktywnie działająca na rzecz zmiany świadomości w podejściu do zdrowia, została ambasadorką obu marek.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Choroba, jaką przebyła Ida Karpińska to motywacja do walki z chorobą dla wszystkich kobiet, które zmagają się z nowotworem. W 2003 roku, zupełnie niespodziewanie Ida usłyszała od lekarza, że jest chora na raka macicy. Druzgocąca diagnoza, początkowe załamanie i zwątpienie nie odebrały jej jednak sił. Podjęła zaciętą walkę z chorobą, która zakończyła się sukcesem. - Choroba, którą przeszłam, pokazała mi, co tak naprawdę jest ważne w życiu. Pozytywnym skutkiem ubocznym mojej choroby jest "Kwiat Kobiecości". Teraz liczy się dla mnie każda chwila. Czuję się silna i mam ogromną energię do działania. Chciałabym się tym podzielić. Zrobię wszystko, co w mojej mocy, aby uchronić inne kobiety przed tym, co ja przeszłam. Dlatego postanowiłam założyć organizację, która będzie pomagać chorym i która będzie prowadzić działania edukacyjne i profilaktyczne skierowane również do zdrowych kobiet. Chcemy możliwie szeroko docierać z ważnymi informacjami i zachęcać panie do aktywnej profilaktyki – mówi Ida. Celem Ogólnopolskiej Organizacji na Rzecz Walki z Rakiem Szyjki Macicy, działającej od 2006 roku, jest wspieranie kobiet w okresie choroby i podczas powrotu do zdrowia, jak również edukacja na temat profilaktyki, przebiegu choroby, a także jej przyczyn.
Determinacja i siła Idy stały się inspiracją również dla przedstawicielek marek JB LASHES® & LASHFOOD® by amore&amore, które postanowiły rozpocząć z nią współpracę. Skąd ten pomysł? – Wspólnie z Idą chcemy działać zarówno na rzecz kobiet, które dotknęła choroba, jaki i popularyzować profilaktykę, a także uświadamiać, że każda kobieta może być piękna i kusić spojrzeniem – komentuje Paulina Kraklio z firmy amore&amore, wyłącznego certyfikowanego dystrybutora marek JB LASHES® & LASHFOOD® na terenie Polski.
JB LASHES® to znana na całym świecie marka należąca do amerykańskiej firmy JB Cosmetics. Firma ta, jako pionier w branży kosmetycznej, już w 2004 roku zapoczątkowała modę na stylizację rzęs metodą 1:1, zanim stała się ona popularna na całym świecie. W portfolio amore&amore znajduje się również innowacyjna odżywka LASHFOOD®, oparta na przełomowej Nano–Peptydowej technologii. Sprawdza się ona w pielęgnacji rzęs uszkodzonych chemioterapią, a także takich, które wypadły na skutek przebytej choroby lub długotrwałego stresu. LASHFOOD® to idealne rozwiązanie również dla kobiet, których rzęsy są z natury krótkie, osłabione codziennym stosowaniem kosmetyków, a także pozbawione blasku, kondycji i żywotności. W jaki sposób działa kosmetyk? Odżywka wnika głęboko w cebulki rzęs, odżywia je od wewnątrz i stymuluje ich wzrost. Dzięki temu słabe i łamliwe rzęsy stają się zdecydowanie zdrowsze i silniejsze, a nawet dłuższe. Skuteczność działania kosmetyku opiera się na połączeniu naturalnych wyciągów, ekstraktów, witamin oraz aminokwasów, m.in.: miłorząb Ginkgo Biloba, proteiny soi, naturalna postać witaminy B, czy kompleks Nano-Peptydowy. W ramach współpracy z Idą 10 zł z każdego sprzedanego produktu LASHFOOD® przekazywane jest na rzecz Organizacji „Kwiat Kobiecości”.
Więcej informacji o markach JB LASHES® & LASHFOOD® na stronach www.lashfood.pl oraz www.jblashes.pl. O działalności Organizacji „Kwiat Kobiecości” przeczytasz na www.kwiatkobiecosci.pl.
Komentarze (0)