Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka

II edycja konkursu kulinarnego "Zgotuj Sobie Sukces!"

II edycja konkursu kulinarnego "Zgotuj Sobie Sukces!"
Zobacz więcej zdjęć »
Trwa druga edycja prestiżowego konkursu „Zgotuj Sobie Sukces!” skierowanego do uczniów szkół gastronomicznych z całej Polski.

W finałach konkursu zorganizowanego przez MAKRO Centrum HoReCa i Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierni uczestników oceniać będzie międzynarodowe jury złożone z profesjonalistów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Półfinał i finał konkursu odbędzie się 14 i 15 października w Centrum HoReCa MAKRO Cash& Carry w Warszawie. W jury zasiądą Gissur Gudmundsson prezydent World Association of Chefs Societies (Islandia), Stefan Lanz - Conseille Culinaire Chaine des Rotisseurs (Szwajcaria), Luis Filipe Alves (Portugalia), Kurt Scheller, honorowy prezes OSSKiC – jako przewodniczący jury oraz Grzegorz Kazubski, MAKRO – jako sekretarz jury.

Dodatkowo, w jury komplementarnym zasiadają dziennikarze i krytycy kulinarni Barbara i Piotr Adamczewscy, Monika Kucia, Anna Żak, Maria Burska i Edyta Czerwińska.

Już pierwsza edycja pokazała, że wśród uczniów szkół gastronomicznych jest wiele obiecujących talentów kulinarnych. konkurs pomaga wyłaniać przyszłe sławy polskiej kuchni i pełni rolę platformy środowiskowej dla znamienitych i dopiero zaczynających karierę szefów kuchni.



„Konkurs doskonale wpisuje się w strategię MAKRO Cash & Carry. Zaangażowanie naszej firmy w to wydarzenie o międzynarodowym charakterze idzie w parze z naszą misją, aby być partnerem w biznesie dla klientów z sektora Horeca. Takie wydarzenia jak „Zgotuj Sobie Sukces!”  przekładają się również na nasz biznes” - mówi Uwe Hoelzer, prezes firmy MAKRO Cash & Carry.

Konkurs oparty jest na międzynarodowych zasadach obowiązujących członków organizacji World Association of Chefs, która wraz ze swoim polskim oddziałem będzie czuwała nad prawidłowością przebiegu konkursu „Zgotuj Sobie Sukces!”. Został on w całości przygotowany przez zespół kierujący Centrum Rozwoju Firm MAKRO, największej w kraju instytucji szkolącej profesjonalistów obsługujących sektor usług hotelowych, restauracyjnych i cateringowych.

„MAKRO Centrum HoReCa to najnowocześniejsze centrum szkoleniowe w Polsce. Obsługujemy 50% rynku szkoleń dla profesjonalistów z sektora HoReCa – mówi menedżer MAKRO Centrum HoReCa Grzegorz Kazubski.

- Zdecydowaliśmy się na organizację konkursu według zasad międzynarodowych, ponieważ brakowało do tej pory w Polsce imprezy o tak prestiżowym charakterze.”

Więcej informacji na stronie www.zgotujsobiesukces.pl

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnego MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 15 lat; posiada obecnie 29 hal. Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 269 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronie www.makro.pl
            
METRO/MAKRO Cash & Carry działa w 29 krajach świata. Firma jest właścicielem ponad 600 hal samoobsługowego handlu hurtowego, zatrudnia ponad 100 000 pracowników na całym świecie, a w 2008 roku osiągnęła obrót w wysokości 33,1 miliardów Euro. METRO/MAKRO 
Cash & Carry jest siecią dystrybucyjną koncernu METRO Group, jednej z największych firm w branży handlowej na świecie. W 2008 roku obrót METRO Group wyniósł ponad 68 miliardy Euro. Firma ta zarządza 2100 obiektami handlowymi w 32 krajach świata oraz zatrudnia 290 tys. pracowników. W skład METRO Group wchodzą niezależnie działające sieci – poza METRO/MAKRO Cash & Carry są to: Real (hipermarkety), Media Markt oraz Saturn (liderzy wśród europejskich centrów z elektroniką użytkową) i Galerie Kaufhof (domy handlowe). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.metrogroup.de .

MAKRO Cash & Carry



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

newss.pl
http://newss.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »