Firma » Prawo

IMR advertising by PR i linie lotnicze

IMR advertising by PR i linie lotnicze
Zobacz więcej zdjęć »
Agencja na zlecenie Przedstawicielstwa Linii Lotniczych w Polsce – BARIP – opracuje szatę graficzną, zredaguje teksty i zajmie się drukiem "Biuletynu Lobbingowego" zatytułowanego "Propozycja zmiany ustawy Prawo lotnicze w zakresie opłat lotniskowych"

IMR advertising by PR, wspólnie z wydawnictwem lobbingowym DAZ PRESS, będzie również odpowiedzialna za dystrybucję „Biuletynu Lobbingowego" do wszystkich posłów i senatorów w parlamencie RP oraz do wskazanych przez BARIP decydentów w ministerstwach (m.in. gospodarki, infrastruktury, skarbu), organizacjach i instytucjach, np. w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego, Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Urzędzie Komitetu Integracji Europejskiej.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Celem wydania „Biuletynu Lobbingowego" jest wsparcie Stowarzyszenia BARIP w jego lobbingu na rzecz zmiany części prawa niekorzystnego dla przewoźników lotniczych.

Lobbing, zwany inaczej rzecznictwem interesów, to wywieranie wpływu na proces decyzyjny w instytucjach władzy państwowej (ustawodawczej i wykonawczej), samorządowej, korporacyjnej i ponadnarodowej. Zamiarem lobbingu jest przekazywanie informacji, przekonywanie do idei, promowanie pomysłów i interesów.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

IMR advertising by PR
http://www.imr-pr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »