Kobieta, zdrowie, uroda » Ciało
IMR advertising by PR rozpoczyna lato na zielono
Zobacz więcej zdjęć » |
Zacznijmy od odwiecznego pytania, które skutecznie trapi każdą kobietę dbającą o zdrowie i urodę - wybrać się na fitness, a może do solarium? Z jednej strony panie pragną, aby ich ciało było zawsze jędrne i fascynowało mężczyzn, ale z drugiej strony - jak tu pokazać się na plaży, gdy skórę pokrywa jeszcze zimowa wręcz śnieżnobiała biel? Decyzja dla wielu pań jest prosta - wybierają superszybkie opalanie rezygnując z wyczerpujących i czasochłonnych ćwiczeń. Efekty często widać gołym okiem, gdy przechadzająca się po plaży kobieta - a jakże, równomiernie opalona - na biodrach ma przepasane pareo lub ręcznik. Co chowa? Czego się wstydzi? Czy wakacje mogą być wtedy w pełni udane?
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Panie często zapominają o niepisanej zasadzie, że nigdy nie jest za późno na zrzucenie zbędnych kilogramów. Zatem nawet i latem. A przy tym nie trzeba rezygnować z wypraw do solarium łącząc przyjemne z pożytecznym. Skutecznym sposobem na pozbycie się okropnych fałdek jest poddanie się zbawiennemu działaniu natury.
Firma Galena, która w czerwcu br. podpisała umowę z warszawską agencją IMR advertising by PR, skorzystała z obserwacji natury już jakiś czas temu. Wynikiem tej inspiracji jest wspomagający odchudzanie preparat SlimGREEN, który polecany jest wszystkim paniom, które chcą wyglądać pięknie w słoneczne dni i gorące imprezowe letnie noce. To absolutnie nowy suplement diety, który spośród innych wyróżnia się niezwykłym składem, mianowicie unikalnym ekstraktem z ziaren zielonej kawy i liści zielonej herbaty, których połączone działanie m.in. wpływa na redukcję tkanki tłuszczowej i pobudza przemianę materii, nawet podczas snu i odpoczynku.
IMR advertising by PR będzie odpowiedzialna za stworzenie layoutów konkursowych, zakup powierzchni reklamowych i przeprowadzenie całej serii konkursów w wybranych tytułach prasy kobiecej, poradnikowej i zdrowotnej. Do zadań agencji będą należały także kontakty z mediami, opracowywanie informacji prasowych, kreowanie wizerunku oraz doradztwo w zakresie Public Relations.
Komentarze (0)