Technologie » Internet
Integracja SEM i e-mail marketingu
Bluerank i SARE realizować będą projekty marketingowe łączące skuteczność działań reklamowych w wyszukiwarkach oraz efektywność e-mailingów promocyjnych. Współpraca zapewni również dodatkowe korzyści Klientom obu firm, którzy na preferencyjnych warunkach będą mogli korzystać z ich usług, oferowanych w zakresie search engine marketing oraz e-mail marketing (zarówno na poziomie doradztwa, jak i wykonawstwa). Podejmowane w ramach partnerstwa Bluerank i SARE przedsięwzięcia, pozwolą ponadto skutecznie informować rynek na temat możliwości biznesowego wykorzystania SEO i PPC w poszczególnych branżach. Cyklicznie, w newsletterach SARE pojawiać się będą, przygotowywane przez Bluerank, informacje (badania, case studies, porady) poświęcone optymalizacji i pozycjonowaniu stron WWW, oraz kampaniom linków sponsorowanych. Integracja e-mail marketingu i SEM to szansa na znaczące zwiększenie efektywności działań marketingowych - podkreślają przedstawiciele Bluerank i SARE. Według badania przeprowadzonego przez Forbes ("Ad effectiveness survey 2009"), to właśnie marketing w wyszukiwarkach oraz e-mailing uznawane są za najskuteczniejsze metody m.in. podnoszenia sprzedaży online. Warto więc wykorzystać tę szansę.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Więcej na temat badania Forbes
http://bluerank.blogspot.com/2009/06/marketing-w-wyszukiwarkach-najlepszy.html
Bluerank Sp z o.o. - agencja search engine marketing. Partner czołowych polskich agencji interaktywnych i domów mediowych, specjalizujący się w marketingu wyszukiwarek internetowych w Polsce i na świecie. Realizator międzynarodowych projektów (m.in. na potrzeby rynku amerykańskiego, austriackiego, fińskiego, niemieckiego, rosyjskiego, węgierskiego, UK oraz RPA) z zakresu search engine optimization, a także kampanii SEM na rynku polskim. Członek Interactive Advertising Bureau, międzynarodowego stowarzyszenia zrzeszającego firmy, które wypracowują standardy biznesowego i reklamowego wykorzystania Internetu, oraz SEMPO - światowej organizacji firm i specjalistów związanych z search engine marketing. Certyfikowany konsultant Google w zakresie Google Adwords (Google Adwords Qualified Company.) oraz Google Analytics (Google Analytics Authorized Consultant).
SARE - najbardziej doświadczona polska firma specjalizująca się w e-mail marketingu. Udostępnia narzędzia, planuje kampanie, przygotowuje kreacje, wysyła newslettery i wiadomości SMS, opracowuje raporty i analizy, prowadzi szkolenia, buduje bazy adresowe i zarządza nimi. Wśród klientów SARE znajdują się takie marki, jak: Media Markt, IKEA, Siemens, Norwegian, Premiumclub, DPD, Agros Nova, Bauer, Netsprint, Jobs.pl, Bankier.pl, Mediarun, Grupa Hotelowa Orbis, Saturn, Kamis, Lexus, Fiat, Getin Holding i Murator.
Komentarze (0)