Firma » Reklama

Internauci wybiorą Okładkę Roku w Konkursie Biuletynów Firmowych

Internauci wybiorą Okładkę Roku w Konkursie Biuletynów Firmowych
Zobacz więcej zdjęć »
Pierwszy raz w historii Konkursu Biuletynów Firmowych możliwość częściowej oceny przypadnie internautom. Będą oni mogli przyznać wyróżnienie Okładki Roku. To jedna z ośmiu nowości w tym roku. Trwa etap zbierania prac do Konkursu. Termin ich nadsyłania mija 25 czerwca. Udział jest bezpłatny.

- Konkurs z roku na rok ma coraz więcej walorów doradczych, które dają wymierne korzyści startującym. W tegorocznej edycji oddamy też głos internautom, którzy będą mogli zagłosować na Okładkę Roku.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Mamy nadzieję, że dzięki temu wyróżnienie będzie miało jeszcze większą wartość - mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji doradczej i wydawniczej Agape, organizatora Konkursu.

Informacja o wszystkich nowościach, regulamin Konkursu oraz wszystkie informacje niezbędne do zgłoszenia biuletynu na Konkurs znajdują się na stronie Konkursu Biuletynów Firmowych.

W kategoriach: biuletyn wewnętrzny, biuletyn zewnętrzny i biuletyn elektroniczny zostaną przyznane wyróżnienia: I miejsce, II miejsce, III miejsce. Zwycięzcy otrzymają statuetki i dyplomy. Nowe wyróżnienia: Layout Roku, Tekst Roku, Okładka Roku - nagroda publiczności zostaną nagrodzone dyplomami. Dla wszystkich laureatów przewidziane są dodatkowe nagrody rzeczowe od organizatora i sponsorów.

Sponsorami Konkursu Biuletynów Firmowych 2008 są:

  • SARE - pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP.
  • Instytut Monitorowania Mediów - najbardziej innowacyjna firma w branży monitoringu mediów w Polsce.
  • Drukarnia Art-Print z Warszawy, która drukuje do formatu B2 i zajmuje się przede wszystkim produkcją katalogów, ulotek, folderów oraz periodyków.

Patronami medialnymi Konkursu Biuletynów Firmowych 2008 są: „Biuletyn o Biuletynach", „Proto", „Marketing przy kawie", „Vidart", „MediaRun" i „Nowoczesna Firma", a patronami wspierającymi: „Signs.pl", „MediaFM.net", „Medialine", „PrintPartner", „Twoja Firma" oraz Grupa dyskusyjna Komunikacja wewnętrzna.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

agape

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »