Technologie » Komputery
Jak dotrzeć i utrzymać klienta w sektorze finansowym?
Zobacz więcej zdjęć » |
Podczas konferencji „Strategia wsparcia tradycyjnych kanałów dystrybucji dla sektora finansowego. Koncentracja na oddziale", która odbędzie się 23 marca w hotelu InterContinental w Warszawie, omówione zostaną metody usprawnienia działalności tradycyjnych placówek instytucji finansowych w dotarciu do klienta i budowaniu z nim pozytywnych, długotrwałych relacji przy zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
- Tworzenie tzw. „przyjaznych oddziałów", w których klient jest obsługiwany według swoich oczekiwań, jest strategicznym elementem w budowie lojalności i przywiązania klienta do oddziału. Nowoczesny model obsługi klienta może stać się kluczem do uzyskania wzrostu dochodów przez instytucje finansowe, umożliwiając im jednoczesne zachowanie struktury ponoszonych kosztów - mówi Piotr Kowal, ekspert systemów CRM Microsoft Dynamics w polskim oddziale Microsoft.
Na konferencji poruszone zostaną zagadnienia dotyczące między innymi sposobów pomocy pracownikom poszczególnych oddziałów w zdobyciu umiejętności kompetentnego doradcy finansowego, skutecznie budującego pozytywne relacje z klientami. Uczestnicy konferencji dowiedzą się także jak pozycjonować oddziały w dobie zmian zachodzących w branży, podnosząc tym samym efektywność pracowników, a także jak zredukować koszty operacyjne poprzez uproszczenie zarządzania procesami oraz szkolenie pracowników.
Podczas kilkugodzinnej sesji przewidziane są wystąpienia zagranicznych specjalistów w dziedzinie technologii dedykowanych sektorowi finansowemu. W spotkaniu udział weźmie John Kirkbright, członek zarządu EFMA (ang. European Financial Management and Marketing Association), instytucji promującej innowacyjne rozwiązania na rynku detalicznych usług finansowych, Dennis Vanderlip - dyrektor sektora usług finansowych na Europę Środkową i Wschodnią w Microsoft, dwaj przedstawiciele firmy Fiserv - Andrew Steadman, dyrektor ds. rozwoju produktów i Serge van Dam, specjalista ds. rozwoju rynków, a także Laszko Kilary - dyrektor ds. rozwoju kanałów elektronicznych
i CRM oraz Integracji Centrum Kompetencji w MKB Bank.
Prelegenci opowiedzą o sposobach wielokanałowego dotarcia do klienta, znaczeniu zintegrowanych kanałów dotarcia z perspektywy biznesowej w detalicznych kanałach instytucji finansowych, roli systemu CRM w strategii banku na przykładzie MKB Bank oraz optymalizacji sprzedaży przy każdym kontakcie z klientem z wykorzystaniem strategii wielokanałowej. Ponadto uczestnicy będą mieli okazję posłuchać wykładów o najciekawszych doświadczeniach zdobytych podczas ostatniej dekady wdrażania usług bankowości mobilnej oraz przyszłości oddziałów instytucji finansowych i możliwości ich współdziałania z innymi kanałami dotarcia oraz obsługi klientów.
Każdy uczestnik konferencji otrzyma zestaw raportów EFMA, w tym „Innovation in Multi-Channel Management".
Osoby zainteresowane uczestnictwem w konferencji mogą rejestrować się na stronie internetowej konferencji: https://www.kazdytozna.info.pl/efma.aspx
Prelegenci konferencji „Strategia wsparcia tradycyjnych kanałów dystrybucji dla sektora finansowego. Koncentracja na oddziale":
John Kirkbright - dyrektor naczelny K-Strat International, brytyjskiej firmy konsultingowej, skupiającej się na Europejskim Rynku Usług Finansowych. K-Strat współpracuje głównie z EFMA - Europejskim Stowarzyszeniem Zarządzania Finansami i Marketingu, zrzeszającym czołowe banki europejskie. John jest członkiem zarządu EFMA od 6 lat. Jest również doradcą do spraw bankowości detalicznej w EFMA oraz Dyrektorem Programowym wielu corocznych konferencji dotyczących bankowości detalicznej (Marketing, Sprzedaż, lojalność klienta, obsługa klienta itp.). Obecnie pełni funkcję prezesa EFMA Banking Advisory Council, która składa się z dyrektorów 50 najważniejszych banków w Europie. Przed utworzeniem K-Strat International w 1999 roku, John spędził 25 lat w bankowości detalicznej, pracując oraz pełniąc wiele strategicznych i marketingowych ról w wielu bankach w Wielkiej Brytanii i bankach międzynarodowych - Halifax (HBOS), Cooperative Bank, Midland Bank (HSBC), Grindlays Bank i Citibank.
Dennis Vanderlip - dyrektor sektora usług finansowych na Europę Środkową i Wschodnią, Microsoft. Do jego obowiązków należy kształtowanie i wdrażanie strategii usług finansowych Microsoft, opracowywanie strategii współpracy partnerskiej i zarządzanie skomplikowanymi relacjami finansowymi z największymi w tym regionie firmami z branży usług finansowych. Dennis kieruje współpracą firmy z klientami z sektora bankowego i ubezpieczeniowego w dwudziestu krajach tego regionu. Wcześniej pracował w U.S. Bank oraz Cambridge Technology Partners, gdzie prowadził projekty technologiczne związane z działalnością kredytową Banku Światowego.
Laszlo Kiraly - szef centrum kompetencyjnego, odpowiedzialny za rozwój i integrację kanałów elektronicznych i systemu CRM w MKB Bank - wiodącym banku na Węgrzech, obsługującym zarówno klientów korporacyjnych i indywidualnych - oferując im kompleksowe, szyte na miarę usługi dostosowane do indywidualnych potrzeb. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie na rynku usług finansowych zarówno po stronie dostawców rozwiązań dla rynku finansowego, w dziale konsultingu strategicznego dla sektora finansowego w Accenture, jak i w wiodących instytucjach finansowych zarówno bankowych jak ubezpieczeniowych, między innymi: ING Bank i Axa.
Andrew Steadman zarządza rozwojem produktów Grupy Fiserv Bank Solutions oferowanych przez nowoczesne kanały dystrybucji. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w pracy w sektorach bankowym i technologicznym. Od 1996 roku jest w Fiserv odpowiedzialny za wdrażanie rozwiązań oraz zarządzanie strategią produktową w Europie, regionie Azji i Pacyfiku oraz Stanach Zjednoczonych.
Serge van Dam - Market Development Manager, Fiserv Mobile Money. Serge jest odpowiedzialny za rozwój rynków, na których działa Fiserv oraz za współpracę z Klientami firmy mającą na celu optymalne wykorzystanie pełni funkcjonalności mobilnych kanałów dystrybucji. Jego wcześniejsze doświadczenie obejmuje zarządzanie licznymi projektami z sektora IT ze szczególnym uwzględnieniem systemów płatności elektronicznych i przetwarzania transakcyjnego. Serge'a cechuje znajomość tendencji rynkowych w branży finansowej oraz gruntowna wiedza z zakresu zarządzania systemami IT w dużych instytucjach. Z wykształcenia jest Psychologiem Organizacji. Serge współpracuje z M-Com od końca 2004 roku.
Informacje o firmie:
Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, aplikacji serwerowych i technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. W ofercie spółki znajdują się m.in.: system operacyjny Microsoft Windows, oprogramowanie biurowe Microsoft Office System, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System oraz technologia Microsoft.NET.
Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia ponad 95 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. Microsoft współpracuje z ośmioma tysiącami partnerów i dwudziestoma tysiącami inżynierów w całej Polsce.
Firma Microsoft została zbudowana w oparciu o przekonanie, że nowe technologie, jeśli uczynić je dostępnymi i przyjaznymi, są doskonałym narzędziem do rozwoju i realizacji marzeń, pozwalają na pełne wykorzystanie możliwości, jakie drzemią w nas samych i otaczającym świecie. Dlatego też, polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. Naturalną konsekwencją tego zobowiązania i prowadzonej działalności biznesowej jest realizowanie zadań społecznych w obszarze edukacji informatycznej i walki ze zjawiskiem „wykluczenia informacyjnego". W listopadzie 2008 roku Microsoft za projekt „Partnerstwo dla Przyszłości" otrzymał główną nagrodę - statuetkę Złotego Spinacza, przyznawanego w najważniejszym konkursie w polskiej branży PR „Złote Spinacze", a w niespełna rok wcześniej, zaszczytny tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007" przyznawany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski. Celem tego realizowanego od 2004 r. projektu jest wspieranie polskiej edukacji w innowacyjnych działaniach, które przeciwdziałają zjawisku „wykluczenia cyfrowego" młodego pokolenia.
Z kolei w partnerstwie z organizacjami pozarządowymi, firma wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii - wiedzy, informacji i umiejętności informatycznych. W uruchomionym we wrześniu 2006 roku programie „Microsoft dla non-profit", firma przekazuje bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji społecznych. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy", przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce.
Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce".
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 308 801.
Microsoft, Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.
Nadesłał:
EW
|
Komentarze (0)