Technologie » Komputery

Jak użytkownicy reagują na wiadomość o usuwaniu przez Facebooka zdarzeń sponsorowanych?

Użytkownicy zareagowali ze zdziwieniem i ulgą na wieść, że Facebook usunie zdarzenia sponsorowane ze swojej witryny już w kwietniu. Portal społecznościowy właśnie ogłosił, że będzie wycofywać kontrowersyjne reklamy i skupi się na lepiej ukierunkowanych, jak podaje The Verge.

 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Firma mówiła o planach porzucenia zdarzeń sponsorowanych od czerwca, ale dopiero teraz potwierdziła datę. Reklamy przekierowują działania użytkowników (takie jak „lubię to") i umożliwiają reklamodawcom wcisnąć je na oś czasu przyjaciół użytkowników bez pytania o dodatkowe uprawnienia. Podsumowując, jeśli polubisz jakąś stronę, pojawi się ona na tablicy Twoich przyjaciół, co silnie zwiększa prawdopodobieństwo polubienia jej także przez nich. Do kwietnia, reklamodawcy będą nadal mogli tworzyć zdarzenia sponsorowane korzystając z narzędzi Facebooka.

"Facebook jest prawdopodobnie zadowolony, że wreszcie usunie zdarzenia ze swojej strony - pozew został złożony w 2011 roku, niedługo po uruchomieniu zdarzeń sponsorowanych „ podaje The Verge. "W sierpniu, Facebook zgodził się na ugodę wartą 20 milionów. To nie jest dużo pieniędzy, patrząc na standardy Facebooka, ale reklamy i wynikający z nich pozew bez wątpienia uszkodziły reputację firmy w oczach opinii publicznej."

W sierpniu zeszłego roku doszło do ugody między portalem Facebook, a grupą pięciu internautów, którzy oskarżali medium o nielegalne wykorzystanie swojego wizerunku do celów zarobkowych - właśnie przy pomocy zdarzeń sponsorowanych.

Użytkownicy skomentowali ten news na stronie internetowej The Verge i opublikowali obrazki GIF, aby zaprezentować swoje reakcje. 

"Jak ogłoszono w czerwcu ubiegłego roku, dodaliśmy zdarzenia sponsorowane w kontekście społecznym - do wszystkich reklam, - jako całkowicie darmowy dodatek do opłaconych kampanii" powiedzieli przedstawiciele Facebooka dla portalu Mashable. „Odtąd ta aktualizacja powoduje, że zdarzenia sponsorowane są zbędne, nie będziemy już oferować ich, jako samodzielne reklamy dla marketerów. Kontekst społeczny nadal będzie pojawiać się we wszystkich uprawnionych reklamach. Nasze reklamy społeczne honoruje publiczność, ludzie je wybierają, więc nikt nie zobaczy informacji w kontekście społecznym w reklamie, której do tej pory nie zobaczyli."

Zdarzenia sponsorowane mogą się pojawić w aktualnościach użytkowników lub po prawej stronie strony głównej.

 

*Zdarzenia sponsorowane to informacje o aktywności znajomych na stronie, w aplikacji lub wydarzeniu firmy, organizacji lub osoby, która zapłaciła za ich wyróżnienie, aby zwiększyć szanse na ich zauważenie.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Marken

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »