Firma » Biznes
Jak wykorzystać doświadczenia innych w komunikacji z otoczeniem
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Tematyka szkoleń obejmowała zagadnienia z zakresu komunikacji wewnętrznej w firmie, rozumianej jako całokształt relacji pomiędzy pracownikami i zespołami (klient wewnętrzny) oraz komunikacji z otoczeniem zewnętrznym. Szkolenia miały charakter analizy przypadków (case studies) odwołujących się do takich zagadnień jak:
• Trudny klient
• Błędy w komunikacji z klientem
• Prolongata płatności
• Obsługa skarg i reklamacji
• Współpraca w zespole
Szkolenia przeprowadzone przez CCMS w maju 2019 są kontynuacją współpracy z La Lorraine Polska, która w ubiegłych latach obejmowała także szkolenia indywidualne w obszarze udoskonalania właściwych postaw menedżerskich i roli menedżera w zespole.
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 519 070 003
mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl
www.ccms.com.pl www.facebook.com/ccms.polska

Barszcz czerwony - smak, który rozgrzewa nie tylko w święta
Stoisko targowe Viega wyróżnione prestiżowymi nagrodami za wzornictwo
Grudzień pełen atrakcji w G City Biała – świąteczna atmosfera, muzyczne perełki i wiele innych!
Kicia Kocia w Centrum Handlowym Kasztanowa – dwa dni świątecznej zabawy dla najmłodszych
Komentarze (0)