Moda » Odzież

JanSport tylko dla wybranych

JanSport tylko dla wybranych
Zobacz więcej zdjęć »
Pięćdziesiąt sześć. Tyle plecaków w limitowanej kolekcji Mush-up wypuścił na polski rynek amerykański producent plecaków JanSport. Dziewczyny, które cenią oryginalność i lubią mocne kolory, nie mogą przepuścić takiej okazji.

Jak unikatowa jest to seria świadczy nie tylko ograniczona liczba plecaków, którą przeznaczono do sprzedaży, ale także fakt specjalnego ich oznakowania i ponumerowania. Te oryginale plecaki oferują jednynie dwa sklepy w Warszawie: Wrangler JanSport mieszczący się w Centrum Handlowym „Arkadia” przy Alei Jana Pawła II 82 i JanSport Converse zlokalizowany przy Alejach Jerozolimskich 55. Sprzedaż prowadzona będzie od 12-go grudnia.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Styliści JanSport, projektując nową kolekcję Smush-up , inspirowali się powracającą w wielkim stylu modą lat 80-tych. To okres, który charakteryzował się odwagą w dobieraniu strojów i kreacji wyglądu. Nie tylko makijaż, ale także ubranie i dodatki musiały mieć jaskrawy kolor, być unikalne i niepowtarzalne. Charakterystyka tego stylu znajduje swoje odbicie zwłaszcza w wyglądzie modelu Beatbox, na którego kolorystykę składa się połączenie soczystych barw: agresywnej żółci, ekspresyjnej lawendy i żywego fioletu. Dodatkowo przednia kieszeń ozdobiona jest efektownym motywem pioruna.

Model Discord jest mniej krzykliwy, jednak i jemu nie brakuje oryginalności. W tym wypadku styliści połączyli  kolory śliwkowy, czarny i różowy. Co więcej, plecaki z kolekcji Smush-up również swoim kształtem nawiązują do kanciastych modeli lat 80.

Oba najnowsze modele marki JanSport zostały ozdobione drobnymi plamkami, które - tuż obok celowych przetrać - coraz częściej pojawiają się obecnie na ubraniach, a zwłaszcza na spodniach.

Tradycyjnie JanSport dużą uwagę poświęcił wygodzie użytkowania. Plecaki mają miękkie szelki, które minimalizują nacisk na ramiona. Tył plecaka został zaprojektowany w ten sposób, aby maksymalnie zwiększyć komfort podczas noszenia go przez dłuższy czas. Plecaki posiadają komorę główną i małą kieszeń z przodu, która wyposażona jest w praktyczny organizer.

Modele Smush-up mają pojemność 25 litrów, są więc idealne do wypraw miejskich i robienia modnych zakupowych w galeriach handlowych wspólnie z przyjaciółkami.

Wkrótce rozpocznie się gorączka świątecznych zakupów, zatem czy może być lepszy prezent niż unikatowe plecaki JanSport, które w 38-milionowym kraju będzie mieć zaledwie 56 osób?
Kontakt prasowy:

Adam Gruberski
tel. (022) 841 05 29
e-mail: a.gruberski@mediafabryka.pl

Agnieszka Orlińska
tel. (022) 841 05 33
e-mail: a.orlinska@mediafabryka.pl

 

Więcej informacji na temat plecaków znajduje się pod linkami:
http://jansport.com/js_product_detail.php?cid=2000&pid=TQR1E

http://jansport.com/js_product_detail.php?cid=&pid=TQR5E



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Media Fabryka sp. z o.o.
http://www.mediafabryka.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »