Gospodarka » Żywność

Jantoń reinwestuje w produkcję i planuje podwojenie sprzedaży w ciągu 5 lat

Jantoń reinwestuje w produkcję  i planuje podwojenie sprzedaży w ciągu 5 lat
Zobacz więcej zdjęć »
Firma Jantoń zakończyła rok 2016, realizując strategiczne cele oraz finalizując przygotowanie strategicznego planu rozwoju Spółki, zakładającego podwojenie sprzedaży w ciągu najbliższych 5 lat.

W roku 2017 firma zamierza skoncentrować się na dalszych inwestycjach w produkcję, rozwoju swoich głównych brandów oraz poszerzaniu portfolio produktowego.

Spółka Jantoń pozostaje w fazie dynamicznego rozwoju, a rok 2016 zakończył się dla niej sukcesem. Istotnie przyczyniły się do niego: rozwój kategorii cydrów, w tym flagowego brandu spółki – Cydru Dobrońskiego, który w ubiegłym roku osiągnął 40% wzrost sprzedaży, a także rozbudowa portfolio produktowego o nowe marki, jak: wódka Medoff oraz Cydr Jabłoński.

 Ubiegły rok to również zakończenie transakcji sprzedaży Polskiej Dystrybucji Alkoholi, należącej m.in. do właścicieli firmy Jantoń S.A. Sp.K. 

Polska Dystrybucja Alkoholi stanowiła osobny podmiot, który wymagał od nas jako wspólników dodatkowego zaangażowania. Sprzedając PDA, wycofaliśmy się z rynku hurtowego, a pieniądze inwestujemy w produkcję, która stanowi główny trzon naszego biznesu i na której chcemy się skoncentrować – mówi Jacek Jantoń, Prezes Zarządu Jantoń S.A. Sp. K., Wiceprzewodniczący Rady Głównej Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa. – Podobnie inne podejmowane przez nas w ciągu ostatnich lat działania, takie jak: modernizacja linii produkcyjnych, budowa nowoczesnego centrum logistycznego, rozwój współpracy z sieciami w handlu nowoczesnym i tradycyjnym, miały na celu zwiększenie naszych mocy produkcyjnych i sprzedażowych, które umożliwią tworzenie i efektywny rozwój nowych brandów, a w konsekwencji walkę o tytuł lidera rynkowego w kategorii – dodaje Prezes Jantoń. 

W 2017 roku Spółka Jantoń planuje dalszą rozbudowę portfolio produktowego, a także inwestycje we wzmocnienie i komunikację marketingową marek. Firma zamierza utrzymać dynamikę rozwoju
i w  ciągu najbliższych 5 lat podwoić swoje przychody.

 

 

 

 

 

 

 

Jantoń S.A. Sp.K. – firma powstała w 1976 roku. Obecnie jest jednym z największych producentów, importerów
i dystrybutorów branży winiarskiej w Polsce. Szeroka i różnorodna oferta produktowa firmy zawiera m.in.: wina gronowe, wina musujące, wermuty, wina grzane, ekologiczne, deserowe, owocowe, cydry, napoje niskoalkoholowe oraz drinki RTD. Jantoń S.A. Sp.K. jest Członkiem Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa. Producentem znanych marek takich jak: Kadarka Prestige, Celebro, Aronica, Zbójeckie Grzane czy też Cydr Dobroński.  Firma Jantoń to dziesięciokrotny laureat tytułu „Przedsiębiorstwo Fair Play”.





Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JANTOŃ
http://www.janton.com.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej



Publikuj artykuły i zarabiaj z CentrumPR.




Dziennikarstwo obywatelskie


Piszesz artykuły? CentrumPR to serwis stworzony również dla dziennikarzy obywatelskich. Błyskawiczna publikacja, wysokie miejsca w Google to zalety których może nam pozazdrościć konkurencja.
Dziennikarstwo obywatelskie
porównanie serwisów


Kalendarium

Za 1 dzień:
Kampus+ na 8 Forum Rozwoju Mazowsza
dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »