Firma » Reklama
Jesienna kampania San Markos dla Galerii Malta
Zobacz więcej zdjęć » |
Na potrzeby jesiennej odsłony kampanii I love Malta zostały przygotowane nowe, tematyczne kreacje reklamowe utrzymane w stylistyce kampanii. Celem prowadzonych działań promocyjnych jest wsparcie sprzedaży nowych jesiennych kolekcji oraz umocnienie świadomości i pozycji marki Galeria Malta wśród mieszkańców Poznania i okolic.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kampania ruszyła 14 września i potrwa do 15 października b.r. Kreacje reklamowe pojawią się na poznańskich nośnikach outdoorowych oraz w Internecie. Równolegle realizowana jest kampania radiowa promująca nowe kolekcje. Grupą docelową działań są mieszkańcy Poznania i okolic w wieku 15-45 lat.
GALERIA MALTA jest największą inwestycją w sektorze centrów handlowo-rozrywkowych prowadzoną w Polsce przez hiszpańskiego inwestora i dewelopera – firmę NEINVER. Jest to jednocześnie największe centrum handlowo – rozrywkowe w Wielkopolsce. Obiekt usytuowany jest 5 minut jazdy samochodem od centrum Poznania i otoczony rekreacyjnymi terenami poznańskiej Malty. Powierzchnia handlowo-rozrywkowa Galerii mieści 170 lokali: sklepów, punktów usługowych, klub fitness, a w przyszłości również wielosalowe kino. Otwarcie Galerii Malta miało miejsce 25 marca 2009 roku. W dniu otwarcia Galerię odwiedziło 55 tys. osób.
SAN MARKOS – REPUBLIKA DOBREJ MARKI zajęła I miejsce w badaniu satysfakcji klientów z pracy agencji reklamowych - SMILE CHECK, organizowanym przez SAR i miesięcznik Press w 2008 i 2007 roku. Prezes agencji Magdalena Czaja pełni funkcję vice-przewodniczącej prezydium Komisji Etyki Reklamy oraz zasiada w kapitule programu Firma Przyjazna Klientowi. W portfolio agencji znajdują się m.in.: RWE, Gadu AIR, CDI (Dom Handlowy Renoma), Neinver (centra outlet FACTORY), Budimex, AMS, Bosch, Olympus, OBI, Burger King, Multikino, Sony i Telekomunikacja Polska.
Komentarze (0)