Firma » Biznes

JJW docenia IMR

JJW docenia IMR
Zobacz więcej zdjęć »
Producent skarpetek prozdrowotnych, sportowych i klasycznych, spółka JJW, przedłużyła o kolejny rok umowę z agencją IMR advertising by PR.

Skarpetki jakie są - każdy widzi. Produkt użytkowy, niezbędny w codziennym użyciu. Teoretycznie - nieskomplikowany: lewa pasuje na prawą nogę i vice versa. Jednak skarpetka skarpetce nierówna. Dlaczego? Różnice w mediach drukowanych i internetowych dowodnie, z pomyślunkiem i skutecznie, wykazała agencja IMR advertising by PR. W efekcie właściciele spółki JJW z zadowoleniem przedłużyli o kolejny rok umowę o współpracy.

Spółka JJW z Konstancina-Jeziornej została założona w 1989 roku przez naukowców z Polskiej Akademii Nauk (dzisiaj zajmują się już tylko produkcją skarpetek).

Konstancińskie skarpetki to przede wszystkim zdrowotne DeoMed i sportowe InMove oraz klasyczne O!skary. Wszystkie mają komfortowe płaskie szwy lub są łączone bezszwowo, nie kurczą się w praniu. W skarpetkach sportowych zastosowano rozwiązania wspierające uprawianie określonej dyscypliny.

Markę DeoMed tworzy kolekcja profilaktycznych skarpetek i podkolanówek zdrowotnych

o specjalnej technologii i konstrukcji. Produkcja od kilkunastu lat jest kontrolowana i doskonalona we współpracy z lekarzami, fizjoterapeutami i pacjentami.

Bardzo istotne: skarpetki DeoMed zarejestrowane są jako wyrób medyczny. Łagodzą dolegliwości związane z przebiegiem wielu chorób: cukrzycy, obrzęków nóg, niewydolności krążeniowej kończyn dolnych, nawracających grzybic stóp, stanów zapalnych skóry, nadpotliwości i otyłości.

Na sezon letni JJW proponuje skarpetki odstraszające komary, kleszcze i inne owady na odległość kilku centymetrów od dzianiny. Czy tak się na pewno dzieje? My wiemy, ale niedowiarków zachęcamy do osobistych doświadczeń.

Natomiast InMove to skarpety spełniające wymagania zawodników i amatorów uprawiających różne dyscypliny sportu. Ich produkcja była projektowana, i na bieżąco jest unowocześniana, według sugestii sportowców.

Wszystkie skarpetki firmy JJW charakteryzują się bardzo dobrymi możliwościami utrzymania higieny stóp, bowiem działają antybakteryjnie i antygrzybiczo. Mało tego, podczas prania skarpetki nie tracą tych właściwości.

Spółka JJW ma przedstawicielstwa w kilkunastu krajach świata, a co za tym idzie - zagranicznych klientów doceniających wyroby z metką Made in Poland. Warto podkreślić, iż na ten wizerunek pracuje firma prywatna.

Właściciele spółki JJW docenili zaangażowanie i jakość naszej pracy, stąd nowa umowa. W kolejnym roku zaproponowaliśmy inne spojrzenie na promocję poszczególnych linii skarpet, ze szczególnym uwzględnieniem marki DeoMed. Stawiamy na zdrowie oraz sport. Szczegółów nie zdradzę, gdyż konkurencja nie śpi - mówi Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.





Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Jakub Załęski

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Dziś:
KONFERENCJA ANTYDOPINGOWA WARSZAWA
Magdalena Witkiewicz i Alek Rogoziński z wizytą w Empik Bonarka, 23.06, godz. 16:00
prezent dla Taty - warsztaty
Za 1 dzień:
4Dreamers w Empik Bonarka - 24.06, godz. 15:30
Za 4 dni:
KONFERENCJA ANTYDOPINGOWA WARSZAWA
dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »