Kobieta, zdrowie, uroda » Dziecko
KaMODUS dla FUNDACJI ORIMARI
Zobacz więcej zdjęć » |
Celem akcji jest zachęcenie rodziców do wykonywania corocznych kontrolnych badań medycznych u dzieci do 16. roku życia.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Działania PR kierowane są do mediów ogólnopolskich i regionalnych. W prasie kolorowej organizowane będą konkursy dla czytelników i ich dzieci.
Idee kampanii są komunikowane także poprzez billboardy w największych miastach Polski, ulotki edukacyjno-informacyjne i plakaty. Przygotowywane są audycje telewizyjne i radiowe. Pojawią się reklamy w prasie kobiecej.
Ambasadorami kampanii zostali: Anna Popek, Przemysław Saleta, Ewa Pacuła i Marek Kościkiewicz. Patronat nad kampanią objęły: Viva!, LUX MED oraz Smyk.
Komentarze (0)