Zdrowie » Ciało
Kampania promująca AQUAPHOR
Założona w 1992 roku firma jest obecnie jednym z największych światowych producentów dzbanków, wkładów oraz innowacyjnych systemów filtrujących. Głównym założeniem marki jest zapewnianie najwyższej jakości wody, stałe udoskonalanie procesów oczyszczania oraz szerzenie wiedzy o zaletach picia filtrowanej wody. AQUAPHOR od lat tworzy, rozwija i produkuje coraz to nowocześniejsze urządzenia, które poprawiają jakość spożywanej wody.
Kampania reklamowa ma na celu zaprezentowanie marki AQUAPHOR Poland oraz jej flagowego produktu - innowacyjnych dzbanków filtrujących. Cel ogólnopolskiej kampanii to również przekazanie głównego założenia producenta, jakim jest spełnianie oczekiwań Polaków w zakresie najwyższej jakości wody. Kampania bowiem promuję nie tylko markę i jej pordukty, ale także zdrowy tryb życia, który w głównej mierze uzależniony jest od odpowiedniego nawodnienia organizmu.
Od poniedziałku, 17 grudnia reklama będzie emitowana na antenach głównych stacji telewizyjnych w Polsce.
AQUAPHOR Poland to oddział międzynarodowej firmy AQUAPHOR Corporation, prowadzącej zdywersyfikowaną działalność badawczo-produkcyjno-handlową w 43 krajach świata. Założona w 1992 roku firma jest jednym z największych światowych producentów materiałów filtrujących i domowych filtrów do oczyszczania wody, a ostatnio także filtrów dedykowanych do przemysłu.
| Nadesłał:
            KnowledgeHub Fund | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)