Firma » Biznes

Kaspersky Lab planuje znaleźć się w pierwszej trójce rynku Endpoint Security na świecie w 2011 r.

Kaspersky Lab, producent rozwiązań do ochrony danych, informuje, że planuje przeprowadzenie zmian w swojej strukturze organizacyjnej i zamierza zostać jednym z trzech czołowych dostawców rozwiązań antywirusowych dla użytkowników końcowych w 2011 r.

„W tym roku mamy większą niż kiedykolwiek szansę zostać jednym z trzech czołowych dostawców rozwiązań bezpieczeństwa IT na rynku światowym”, mówi Jewgienij Kasperski, dyrektor generalny i współzałożyciel Kaspersky Lab.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

„W tym celu musimy utrzymać obecny poziom wzrostu i wykazać, że jesteśmy konkurencyjni. Poprzez globalne wyrównanie naszej struktury organizacyjnej zamierzamy zostać jednym z trzech największych graczy na rynku światowym przed końcem 2011 roku”.

W roku 2010* firma odnotowała znaczny wzrost we wszystkich regionach. Globalnie, przychody Kaspersky Lab wzrosły o 38% rok do roku i przekroczyły 500 milionów dolarów amerykańskich. W 2010 roku do sukcesu Kaspersky Lab najbardziej przyczyniły się następujące regiony: Europa (przychody: 218 mln USD, wzrost: 16%), Stany Zjednoczone i kraje należące do obu Ameryk (przychody: 134 mln USD, wzrost: 68%), a także region Azji, Pacyfiku oraz Japonii (przychody: 55 mln USD, wzrost: 111%). Rok 2010 był także udany dla oddziału Kaspersky Lab odpowiedzialnego za region  Wspólnoty Niepodległych Państw, Europy Wschodniej, Środkowego Wschodu i Afryki, gdzie suma przychodów sięgnęła 131 mln USD, co stanowi wzrost o 35% w porównaniu z 2009 r.

Te imponujące wyniki ekspansji regionalnej dowodzą, że Kaspersky Lab jest gotowy na to, by zostać jednym z trzech czołowych dostawców rozwiązań z sektora Endpoint Security**.

W celu kontynuowania wzrostu firmy oraz osiągnięcia planowanego udziału w rynku, zarząd Kaspersky Lab rozpoczął proces, który udoskonali strukturę organizacyjną firmy w dwóch ważnych strategicznie obszarach – rozwój produktów oraz sieć sprzedaży regionalnej.

Jednym z kluczowych czynników we wzroście Kaspersky Lab jest ujednolicona platforma technologiczna opracowana całkowicie wewnątrz firmy i wykorzystywana jako fundament wszystkich produktów firmy przeznaczonych dla różnych segmentów rynku. W marcu 2011 roku została podjęta decyzja o wzmocnieniu tego procesu poprzez utworzenie działu, który będzie nadzorował strategię produktów we wszystkich trzech obszarach biznesowych firmy – produkty i usługi dla użytkowników, rozwiązania dla firm oraz licencjonowanie technologii.

„Naszym celem jest utrzymanie czołowej pozycji we wszystkich sektorach, w których działamy. Aby to osiągnąć, musimy nadal aktywnie rozwijać nasze produkty i rozwiązania równolegle z wymogami rynku”, powiedział Petr Merkulow, dyrektor ds. produktów w Kaspersky Lab. „Bogate doświadczenie międzynarodowe firmy w zwalczaniu zagrożeń internetowych to nasz główny atut w kwestii bezpieczeństwa IT, a wiedza ta przekłada się na ogromne korzyści dla użytkowników rozwiązań firmy. Utworzenie działu odpowiedzialnego za rozwój produktów i usług spowoduje, że rozwiązania firmy wykorzystujące najnowszą technologię będą się charakteryzowały jeszcze większym stopniem integracji, co zapewni naszym użytkownikom bardziej wszechstronna ochronę”.

W marcu 2011 roku zarząd Kaspersky Lab podjął także decyzję o usprawnieniu funkcjonowania sieci sprzedaży regionalnej i postanowił utworzyć dział, który będzie rozwijał i utrzymywał światową sprzedaż, a także weźmie bezpośrednią odpowiedzialność za sprzedaż oraz marketing w Europie i Ameryce Północnej. Szefem nowego działu i dyrektorem ds. sprzedaży został mianowany Steve Orenberg, wcześniej odpowiedzialny za działania Kaspersky Lab w Ameryce Północnej i Ameryce Południowej.

Kaspersky Lab planuje zakończenie wdrażania zmian w strukturze organizacyjnej w pierwszej połowie 2011 roku. Zdaniem zarządu, nowa scentralizowana struktura pozwoli firmie bardziej efektywnie rozwinąć ją na świecie, zapewni stabilny wzrost i umocni pozycję marki na globalnym rynku bezpieczeństwa IT.

Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania firmy Kaspersky Lab jako źródła.

* Przychody nieaudytowane

** Firma Kaspersky Lab znalazła się na czwartym miejscu w rankingu „Worldwide Endpoint Security Revenue by Vendor, 2009” przeprowadzonym przez IDC



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
http://kaspersky.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »