Firma » Biznes

Kilka sekund decyduje o tym, jak postrzegana będzie Twoja firma

Kilka sekund decyduje o tym, jak postrzegana będzie Twoja firma
Zobacz więcej zdjęć »
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się co myśli o Tobie klient, gdy wręczasz mu wizytówkę czy teczkę z ofertą? W jaki sposób wygląd tych materiałów, które mu wręczasz może wpłynąć na jego decyzję o zakupie?

Jeżeli nie, to powinieneś to zrobić. To właśnie szata graficzna wizytówek, ulotek, teczek, papierów firmowych czy katalogów jest pierwszym elementem ocenianym przez potencjalnych klientów. Dostając wizytówkę, list, czy też widząc Twoje logo - w krótkiej chwili klienci wyrabiają sobie opinię o Twojej firmie. Warto więc pokazać się z jak najlepszej strony.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

No i co mam teraz zrobić?

Na te pytanie jest tylko jedna odpowiedź - zaprojektuj corporate identity! Te magiczne, angielskie słowo oznacza nic innego, jak identyfikację wizualną firmy - czyli wszystkie elementy, dzięki którym firma jest rozpoznawana - identyfikowana wizualnie. Elementy te muszą być ze sobą spójne, aby spełniały swój cel. Obejmuje to nie tylko kolorystykę, ale także dodatkowe grafiki, kształty, itp.

Projekt identyfikacji wizualnej obejmuje więc:

  • projekt logo i kolorystyki firmy, kroju pisma, wraz dodatkowymi elementami graficznymi, które będą wykorzystywane we wszystkich materiałach promocyjnych firmy

Na podstawie powyższego przygotowywane są następnie projekty graficzne takich elementów, jak:

  • wizytówka
  • papier firmowy
  • koperta
  • teczka ofertowa
  • wzory dokumentów
  • szablony prezentacji
  • ulotka
  • folder
  • stopka w emailu
  • newsletter
  • czy nawet projekt strony internetowej i oklejenia samochodu

Podejście do zagadnienia we właściwej kolejności spowoduje, że całość materiałów będzie spójna, a tym samym klienci łatwo zapamiętają firmę i automatycznie nabiorą do niej zaufania. Będą spotykać się z wizualnym, zewnętrznym „wyglądem" firmy na każdym kroku - czy to dostając wizytówkę, czy teczkę z ofertą. Wszystko to wpłynie na ogólną ocenę i decyzję o zakupie.

Niemożliwe...

A jednak możliwe. Klient odbiera to podświadomie. Jeżeli Ty zainwestowałeś w elegancki wygląd swojej firmy na zewnątrz, to znaczy, że jesteś Profesjonalistą. Chcesz oferować najwyższej jakości usługi lub produkty. Masz szacunek do swojego klienta. Chcesz mu się pokazać z jak najlepszej strony. On, widząc Twoje fachowe podejście, zwiększy swój poziom zaufania do Twojej firmy, a tym samym łatwiej mu będzie podjąć decyzję o współpracy.

Wykorzystaj tą wiedzę i zainwestuj w profesjonalną identyfikację wizualną!

ESNET ją dla Ciebie wykona - www.es-net.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ewes

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »