Firma » Biznes

Klub Galerii SFERA w pierwszym kwartale 2012 roku

Od ponad dwóch lat w bielskiej Galerii SFERA działa multipartnerski program lojalnościowy. W ciągu trzech miesięcy 2012 roku zarejestrowało się w nim ponad 1000 klientów, a w użyciu jest obecnie około 50 000 kart.

Uczestnicy Klubu Galerii SFERA używają dwóch rodzajów kart: classic i gold. Dokonując zakupów w sklepach partnerów, uczestnicy często otrzymują rabat, natomiast zawsze do ich konta dodawane są punkty, które można tradycyjnie wymienić na nagrody. Katalog nagród stworzono na bazie produktów i usług dostępnych w sklepach partnerów klubu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Posiadanie karty klubu jest bardzo wygodne. W zasadzie można zrezygnować z noszenia innych kart, kuponów czy gadżetów, ponieważ przy pomocy tej jednej karty organizatorzy starają się odtwarzać także istniejące w ich sklepach działania promocyjne i pojedyncze programy.

– Klub dostarcza nam wiedzę, dzięki której coraz lepiej rozumiemy naszych klientów. Zupełnie inaczej widzimy poszczególne grupy kupujących i ich indywidualne oczekiwania. Konsekwentnie wyciągamy wnioski z naszych działań. Tworzymy i realizujemy specjalne promocje, często w wersji multipartnerskiej, zapraszamy na zamknięte imprezy, wysyłamy katalog pocztą do domu, SMS-em informacje o zbliżających się promocjach, eventach czy wyprzedażach. Takie oferty mogą być o wiele bardziej atrakcyjne, kiedy są skierowane do określonej, ograniczonej liczby osób. Dodatkowo odzew klientów weryfikuje trafność sprofilowania danej grupy. To również cenna wiedza i ważne narzędzie dla najemców-partnerów. Obecnie w klubie jest ich 83, co miesiąc przygotowujemy i wdrażamy średnio 2 nowe firmy – mówi Karolina Laurentowska, odpowiedzialna za działanie Klubu w bielskiej Galerii.

Z każdym dniem przybywa uczestników. W ostatnich sześciu miesiącach pojawiło się około 13 000 nowych, unikalnych numerów kart. To także duża korzyść dla sklepów partnerskich – dostęp do precyzyjnej wiedzy o migracji klienta pomiędzy sklepami, koszyku zakupów, częstości wizyt oraz do innych informacji o kupującym. To wszystko z możliwością bezpośredniej komunikacji – mailem, SMS-em czy pocztą tradycyjną, zaczynają coraz częściej doceniać nasi najemcy.

– W okresach świątecznych, kiedy mamy do czynienia ze znaczącym wzrostem ilości i wielkości zakupów, zauważamy również duże zwiększenie zainteresowania klientów kartą Klubu Galerii SFERA. Standardowe korzyści, jak również przygotowywane w tym okresie specjalne promocje dla uczestników, są bardzo dobrze odbierane przez naszych klientów – tłumaczy Joanna Bierówka, specjalista ds. marketingu Galerii SFERA.

To nie wszystko – w najbliższych miesiącach zostanie uruchomiony system płatnego parkingu na terenie Galerii. Dla zarejestrowanych uczestników klubu pozostanie on w pierwszym okresie bezpłatny, następnie będzie można opłacić go symboliczną liczbą zdobytych wcześniej punktów.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ew_pr

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »