Kobieta, zdrowie, uroda » Uroda

Klub GOSH doceniony przez profesjonalistów

Klub GOSH doceniony przez profesjonalistów
Zobacz więcej zdjęć »
Czytelnicy Magazynu Kosmetyki – profesjonalnego miesięcznika dla branży kosmetycznej – uznali w głosowaniu, że najciekawszym pomysłem marketingowym 2008 roku jest Klub GOSH, zrzeszający drogerie i sklepy detaliczne sprzedające produkty tej marki.

Specjalną nagrodę wręczono podczas Gali Magazynu Kosmetyki w restauracji Villa Foksal w Warszawie. Odebrali ją przedstawiciele firmy Brodr. Jorgensen, który jest wyłącznym dystrybutorem marki GOSH na rynku polskim.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

„Wyróżnienie dla Klubu GOSH to oczywiście zasługa wszystkich naszych partnerów handlowych. Bardzo nas cieszy, że są oni zadowoleni ze współpracy z nami. A dla naszej firmy jest to czytelny sygnał, że musimy nadal angażować nasze wszystkie siły i cały entuzjazm w rozwój współpracy z właścicielami sklepów w całej Polsce” – powiedział Edward Hajdrych, dyrektor sprzedaży Brodr. Jorgensen.GOSH to duński producent wysokiej jakości kosmetyków, które w Polsce są sprzedawane już od kilkunastu lat. Jednak zdecydowany wzrost sprzedaży notowany jest od kilku lat, a zwłaszcza od uruchomienia w 2006 roku programu współpracy z właścicielami i menedżerami sklepów, znanego pod nazwą Klub GOSH.W ciągu dwóch lat funkcjonowania do Klubu GOSH przyłączyło się już ponad 500 drogerii i sklepów detalicznych z całego kraju. GOSH postawił przede wszystkim na współpracę ze sklepami tradycyjnymi, świadomie rezygnując z dystrybucji poprzez markety wielkopowierzchniowe oraz drogerie sieciowe. Okazało się to bardzo skutecznym i opłacalnym pomysłem, zarówno dla producenta, jak i dla właścicieli współpracujących sklepów, którzy notują znaczny wzrost przychodów. Przeciętnie uczestnicy klubu GOSH notują wzrost sprzedaży kosmetyków GOSH w wysokości 30-50% rocznie (jednocześnie uzyskując znaczący wzrost obrotów w całej kategorii produktów kosmetycznych, również innych marek).


W ramach współpracy GOSH oferuje swoim partnerom:

  • system szkoleń produktowych
  • promocje, konkursy i gratisowe kosmetyki dla konsumentów
  • pokazy makijażu dla konsumentów prowadzone w sklepach dwa razy na kwartał
  • plakaty, specjalne gazetki konsumenckie, torby ekologiczne do pakowania kosmetyków
  • pierwszeństwo w sprzedaży nowości produktowych marki GOSH
  • unikalne kosmetyki i zestawy wyłącznie dla członków Klubu GOSH
  • program lojalnościowy dla ekspedientek
  • program motywacyjny dla właścicieli sklepów z atrakcyjnymi nagrodami dla najlepszych
  • doroczny bal dla członków Klubu GOSH
  • działania PR: publikacje na temat produktów w czołowych tytułach prasy kolorowej



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KaMODUS www.kamodus.pl
http://www.kamodus.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »