Kobieta, zdrowie, uroda » Uroda
Klub GOSH doceniony przez profesjonalistów
Zobacz więcej zdjęć » |
Specjalną nagrodę wręczono podczas Gali Magazynu Kosmetyki w restauracji Villa Foksal w Warszawie. Odebrali ją przedstawiciele firmy Brodr. Jorgensen, który jest wyłącznym dystrybutorem marki GOSH na rynku polskim.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Wyróżnienie dla Klubu GOSH to oczywiście zasługa wszystkich naszych partnerów handlowych. Bardzo nas cieszy, że są oni zadowoleni ze współpracy z nami. A dla naszej firmy jest to czytelny sygnał, że musimy nadal angażować nasze wszystkie siły i cały entuzjazm w rozwój współpracy z właścicielami sklepów w całej Polsce” – powiedział Edward Hajdrych, dyrektor sprzedaży Brodr. Jorgensen.GOSH to duński producent wysokiej jakości kosmetyków, które w Polsce są sprzedawane już od kilkunastu lat. Jednak zdecydowany wzrost sprzedaży notowany jest od kilku lat, a zwłaszcza od uruchomienia w 2006 roku programu współpracy z właścicielami i menedżerami sklepów, znanego pod nazwą Klub GOSH.W ciągu dwóch lat funkcjonowania do Klubu GOSH przyłączyło się już ponad 500 drogerii i sklepów detalicznych z całego kraju. GOSH postawił przede wszystkim na współpracę ze sklepami tradycyjnymi, świadomie rezygnując z dystrybucji poprzez markety wielkopowierzchniowe oraz drogerie sieciowe. Okazało się to bardzo skutecznym i opłacalnym pomysłem, zarówno dla producenta, jak i dla właścicieli współpracujących sklepów, którzy notują znaczny wzrost przychodów. Przeciętnie uczestnicy klubu GOSH notują wzrost sprzedaży kosmetyków GOSH w wysokości 30-50% rocznie (jednocześnie uzyskując znaczący wzrost obrotów w całej kategorii produktów kosmetycznych, również innych marek).
W ramach współpracy GOSH oferuje swoim partnerom:
- system szkoleń produktowych
- promocje, konkursy i gratisowe kosmetyki dla konsumentów
- pokazy makijażu dla konsumentów prowadzone w sklepach dwa razy na kwartał
- plakaty, specjalne gazetki konsumenckie, torby ekologiczne do pakowania kosmetyków
- pierwszeństwo w sprzedaży nowości produktowych marki GOSH
- unikalne kosmetyki i zestawy wyłącznie dla członków Klubu GOSH
- program lojalnościowy dla ekspedientek
- program motywacyjny dla właścicieli sklepów z atrakcyjnymi nagrodami dla najlepszych
- doroczny bal dla członków Klubu GOSH
- działania PR: publikacje na temat produktów w czołowych tytułach prasy kolorowej
Komentarze (0)