Firma » Biznes

Kogo szkolić w obsłudze klienta – opinia CCMS

Kogo szkolić w obsłudze klienta – opinia CCMS
Zobacz więcej zdjęć »
Praktycy zajmujący się obszarem obsługi klienta i coraz częściej menedżerowie kierujący dużymi organizacjami zdają sobie sprawę, że za obsługę klienta odpowiada cała firma, a nie tylko tak nazwany dział/komórka organizacyjna.

Zdarza się, że termin obsługa klienta (i wszelkie jego odmiany) traktowany jest jako osobna gałąź czy obszar biznesowy, bez zachowania kontekstu usługowego wobec innych. W odpowiedzi na propozycję współpracy związanej z ofertą szkoleniową w zakresie obsługi klienta czasem można usłyszeć – „my się tym nie zajmujemy, pracujemy w branży”… (i tu można wymienić praktycznie każdą). Można spotkać się także ze stwierdzeniem – „u nas nie ma obsługi klienta. Liczą się relacje”. Jak to rozumieć? Jeśli szef firmy, czy dobry handlowiec dzięki relacjom (swoim kontaktom, znajomościom, networkingowi – można różnie to określać), zdobędzie korzystny kontrakt, to oczywiście jest to jego zasługa i duża szansa na to, że w perspektywie przyniesie to jego firmie korzyść. Ktoś jednak na co dzień musi dbać o wykonanie postanowień takiego kontraktu – kontaktować się, reagować na nieprawidłowości, rozliczać itd. I wiele z tych czynności to właśnie obsługa klienta, choć tak nazwanego działu wcale w firmie nie musi być. Do tego dochodzą oczywiście odpowiednie narzędzia - cała sfera związana z wykorzystaniem technologii IT. Także i tu można wiele doradzić, skorygować i podsunąć pomocne rozwiązania.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Warto więc tylko przypomnieć, że nie istnieje branża obsługi klienta bez klientów, konsumentów czy kontrahentów. Tak samo jak nie istnieją bez nich producenci, dystrybutorzy czy usługodawcy.

 

CCMS  świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.

 

 

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: robert.waker@ccms.com.pl 

 

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/ccms.polska



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

CCMS
http://ccms.com.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »