Firma » Reklama
Kolejna edycja ekskluzywnego kalendarza Media Markt
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Sieć Media Markt po raz pierwszy zdecydowała się na wydanie ekskluzywnego kalendarza ściennego w 2009 roku. Ze względu na duże zainteresowanie, tradycja jest kontynuowana. Kolejne wydania kalendarza zawsze zawierają charakterystyczne elementy, wykorzystane w pierwszej edycji wydawnictwa: wysmakowane akty pięknych kobiet w towarzystwie subtelnego product placementu.
Wysmakowana erotyka i nieco prowokacyjna kreacja cechują także kalendarz Media Markt na rok 2013. Bohaterkami kalendarza są rezydentki i pokojówki. W odróżnieniu od przesyconego kolorami kalendarza na rok 2012, edycja 2013 powraca do stosowanej we wcześniejszych wydaniach stonowanej kolorystyki i zawiera wyłącznie czarno-białe, eleganckie zdjęcia.
„Kalendarze Media Markt to ekskluzywne akty pięknych kobiet w niecodziennej scenerii. Wyróżnia je wysoka jakość zarówno w sferze artystycznej, jak i w kwestii wykonania. Podczas sesji pracujemy z wybitnymi artystami i dbamy o to, aby całość była utrzymana w klimacie łączącym wyrafinowaną erotykę z prowokacyjnym wizerunkiem naszej sieci. Tegoroczny kalendarz to nie tylko eleganckie zdjęcia, ale także klimatyczny film w technologii 3D.” – powiedziała Ewelina Piątek, Manager ds. Marketingu Media Markt.
Kalendarz nie będzie dostępny w sprzedaży. Egzemplarze z limitowanego nakładu, wynoszącego 1200 sztuk, będą wręczane najważniejszym partnerom handlowym Media Markt na całym świecie.
Akty modelek tradycyjnie zawierają product placement niezbędnych urządzeń RTV i AGD oraz upragnionych gadżetów elektronicznych z oferty Media Markt. Sesja odbyła się w uzdrowisku Lądek-Długopole w Lądku Zdroju. Autorem zdjęć jest Łukasz Pęcak. Przygotowaniem i opracowaniem konceptu zajęła się agencja Opus B, sesję zdjęciową zrealizowało Studio Filmowe M5.
Media Markt to największy sprzedawca detaliczny artykułów z zakresu elektroniki użytkowej w Europie. Na sukces, jakim cieszy się ta założona w 1979 r. firma należąca do Media-Saturn-Holding GmbH składa się szeroki wybór markowych produktów w niskich cenach, kompetentny personel, doskonała obsługa, charakterystyczna reklama oraz zdecentralizowana struktura organizacyjna. Każdy dyrektor marketu jest równocześnie udziałowcem zarządzanego przez siebie sklepu i tym samym odpowiada za ofertę produktową oraz za ustalanie cen towarów, personel i marketing. Obecnie Media Markt posiada 46 sklepów w Polsce, a ponad 670 w 15 krajach Europy i Azji.
Media Markt
www.mediamarkt.pl
Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN ( press box )
Komentarze (0)