Społeczeństwo » Społeczeństwo

Kolejna nagroda: Interprint zdobywa prestiżową nagrodę iF Design 2015

Międzynarodowa drukarnia papieru dekoracyjnego z siedzibą w Arnsbergu konsekwentnie buduje swoją filozofię designu o czym najlepiej świadczy nstępujący fakt: stworzona i stosowana przez Interprint koncepcja komunikacji „Points of View” zdobyła prestiżową nagrodę iF Design 2015.

„To wspaniale, że udało nam się ją zdobyć drugi rok z rzędu! To wielkie wyróżnienie dla naszego zaangażowania i pasji w prezentowanie motto Interprint w zakresie designu każdego roku na nowo” - powiedział z zadowoleniem Salvatore Figliuzzi, Dyrektor ds. Rozwoju Dekorów i Marketingu, dzieląc się radością z sukcesu z całym zespołem Interprint. Koncepcja designu „Points of View” 2014 jest oparta na założeniu, że każdy ma swój punkt widzenia, ale jednocześnie każdy pragnie otrzymywać nowe inspiracje. Wymiana informacji z partnerami - ekspertami w branży meblarskiej i produktów drewnopochodnych - jest zatem dla Interprint bardzo ważna. Znajomość aktualnych trendów, innowacyjnych technologii i zmian na rynku ułatwia wspólne rozwijanie produktów, które będą odnosić sukcesy.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Koncepcja „Points of View” oznacza nową perspektywę oraz zintegrowaną koncepcję komunikacji, którą Interprint w sposób spójny i przekonujący wdrożył na szeroką skalę – od Interprint Furniture Days 2013 po wszystkie materiały drukowane i zamieszczane w sieci oraz koncepcję stoiska na targach ZOW 2014. Nawet fasada Centrum Designu Interprint w Arnsbergu otrzymuje co roku nowy wygląd, zgodny z aktualnym motto.

Głównym, konsekwentnie powtarzającym się motywem graficznym była taśma samoprzylepna, oznaczająca wiele punktów widzenia i analizę różnych perspektyw. Idea ta znajduje odzwierciedlenie w Księdze Trendów Interprint 2014/2015, która łączy dekory z cytatami odnoszącymi się do nowych sposobów myślenia. Księgę można obracać i przekręcać, dzięki czemu oglądający może odkrywać jej zawartość na różne sposoby.

Koncepcję „Points of View” wdrożono w postaci architektonicznej w koncepcji stoiska na targi ZOW 2014. Z zewnętrznej strony pochyłe, geometryczne sekcje wystawowe z powierzchniami pokrytymi dekorami, na które można było nie tylko popatrzeć, ale również ich dotknąć, przyciągały uwagę odwiedzających. Wewnątrz stoiska odwiedzający mogli odkryć designerskie lustrzane meble, odbijające pasiaste wzory ścian lub poddać się pozornej obserwacji przez kamery. Była to osobliwa „zmiana perspektyw”.

Dzięki swojej koncepcji, Interprint stworzył rozbudowaną  tożsamość marki - sięgającą od małych zaproszeń do obszernych stoisk wystawowych. Doceniło ją również jury prestiżowego konkursu designu, skupiające 53 sędziów z 20 krajów. Podczas przyznawania tegorocznej nagrody iF Design, jury rozpatrzyło 4783 zgłoszeń od 2102 uczestników z 53 krajów. Nagroda iF jest jednym najbardziej prestiżowych wyróżnień w dziedzinie designu w Niemczech. Więcej informacji na stronie: www.ifdesign.de



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Strefa Mediów

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »