Gospodarka » Opakowania
Kolporter rezygnuje z plastikowych reklamówek
- Podjęliśmy decyzję o całkowitym wycofaniu z saloników Kolportera wszystkich plastikowych reklamówek, w tym również tzw. zrywek. Oczywiście kluczowe znaczenie miała dla nas kwestia ochrony środowiska. Coraz bardziej alarmujące dane pokazują wyraźnie, że niezbędna jest aktywność każdego z nas w tym zakresie. Jesteśmy przekonani, że nasi klienci doskonale to rozumieją i pozytywnie ocenią tę zmianę – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.
Plastikowe reklamówki zostały wycofane z saloników Kolportera we wrześniu. Bawełniane torby wielorazowego użytku, które je zastąpią, będą dostępne w cenie 3,99 zł.
Nadesłał:
Biuro Prasowe - Kolporter
|
Trwa emisja akcji BNXT – fintech z Krakowa w centrum uwagi ekspertów rynku
Glow up dla Ciebie, upgrade dla pupila – MOVA wyprzedza Black Friday
Ile mieszkań sprzedali deweloperzy w 3 kw. 2025
80 lat emocji! Jubileuszowa wystawa Teatru Muzycznego w Łodzi
Komentarze (0)