Firma » Biznes
Komfort najmocniejszą polską marką handlową!
Zobacz więcej zdjęć » |
„Ranking mocy” polskich marek bierze pod uwagę takie czynniki jak świadomość i lojalność konsumentów, rozpoznawalność i jakość produktu, a także prestiż związany z marką. Twórcy rankingu przeprowadzili badania konsumenckie, w oparciu o które wyłonione zostały najmocniejsze polskie marki w 12 kategoriach.
W kategorii „Handel” niekwestionowanym zwycięzcą została marka Komfort, która nie tylko zadebiutowała w rankingu po przerwie – i to od razu na pierwszym miejscu, ale również zdeklasowała rywali (moc marki Komfort wyceniono na 205 punktów, podczas gdy zdobywca 2. miejsca otrzymał 149 punkty). W gronie zwycięzców pozostałych kategorii znalazły się takie marki jak TVN, PKO BP, Play, Apart czy Wedel.
Równolegle Komfort pojawił się również w zestawieniu najcenniejszych polskich marek, który uwzględnia wielkość przychodów firmy.
Wysoka pozycja marki w rankingach Rzeczpospolitej zbiegła się ze zmianami wizerunkowymi, jakie wdraża Komfort. Składają się na nie m.in.: nowy wystrój sklepów, nowe kolekcje produktów, nowy sposób komunikacji marki, a także nowy serwis internetowy. Firma również konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży – zarówno w salonach własnych, jak i franczyzowych.
„Dla mnie jest to nagroda z dużym kredytem zaufania, gdyż jesteśmy na początku dużego procesu zmian, który będzie dynamicznie realizowany przez kolejne 2-3 lata”. – powiedział odbierający nagrodę Marcin Gregorowicz, Prezes Zarządu Sklepy Komfort S.A.
Nagroda przyznana została podczas uroczystej gali, która odbyła się 30 listopada br. w Warszawie.
Na zdjęciu od lewej: Paweł Jabłoński, Zastępca Redaktora Naczelnego „Rzeczpospolitej”, Marcin Gregorowicz, Prezes Zarządu Sklepy Komfort S.A. oraz Dariusz Bąk, Prezes Gremi Business Communication, wydawcy „Rzeczpospolitej”. Fot. Borys Skrzyński.
KOMFORT
WIĘCEJ INFORMACJI z firmy KOMFORT (PRESS BOX)
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Komentarze (0)