Firma » Biznes
Kompleksowy Service Desk w Contact Center
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Rozszerzenie zakresu świadczonej od lat usługi dało klientom największej spółki outsourcingowej możliwość korzystania ze wszystkich typów obsługi problemowych zgłoszeń IT.
Obecnie Contact Center sp. z o.o. ma w ofercie trzy opcje świadczenia usługi wsparcia informatycznego:
- obsługę telefoniczną - call center, której zadaniem jest telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników sprzętu oraz ich rejestracja w aplikacjach własnych lub klienta,
- wykwalifikowany service desk gdzie, poza telefoniczną rejestracją zgłoszenia, następuje również ich kategoryzacja oraz jeśli to możliwe zdalne rozwiązanie problemu lub jego przekierowanie do eksperta w danej dziedzinie,
- pomoc ekspercka to usługa kompleksowa obejmująca oprócz dwóch wyżej wymienionych opcji również obsługę ekspertów w siedzibie klienta w przypadkach gdy zdalne rozwiązanie problemu nie jest możliwe.
Korzyści z wykorzystania outsourcingu obsługi technicznej IT jest bardzo wiele. Większość z nich jak np. szybkość reakcji, możliwość wykorzystania zastępczego sprzętu, zależy od specyfiki działalności danego przedsiębiorstwa. Nie można natomiast pominąć tej najważniejszej - możliwości optymalizacji kosztów.
Rozszerzenie oferty było możliwe dzięki podpisanej w ostatnim czasie umowie o współpracy z firmą COMP S.A. Contact Center posiada już znaczące doświadczenie w realizacji projektów wsparcia technicznego IT. W ciągu ostatniego półrocza ubiegłego roku spółka obsługiwała wielu wymagających klientów. Wśród nich Ministerstwo Spraw Zagranicznych dla którego, w ramach partnerstwa na rzecz polskiej Prezydencji zapewniała service desk IT dedykowany użytkownikom laptopów użyczonych przez Orange. „Dzięki zaangażowaniu w projekt najwyższej klasy specjalistów oraz inżynierów sprostaliśmy dużym wymaganiom tak wyjątkowego klienta. Najważniejszym dla nas był profesjonalizm w obsłudze oraz zapewnienie jak najkrótszego czasu reakcji na ewentualne zgłoszenia.” - mówi Wojciech Czarnecki, dyrektor Departamentu Sprzedaży i Marketingu Contact Center.
Contact Center wciąż optymalizuje swoją ofertę aby dostosować ją do rosnących wymagań klientów i zapewnić im wsparcie w kompleksowej realizacji całościowych procesów biznesowych.
Contact Center to największa firma outsourcingowa w branży call/contact center w Polsce. Istnieje od 1999 roku, posiada ponad 2500 stanowisk w 15 centrach outsourcingowych. Specjalizuje się w usługach z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, badań marketingowych, studia nagrań, doradztwa biznesowego oraz wirtualnego contact center. Firma jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Brytyjsko–Polskiej Izby Handlowej (BPCC) oraz Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej (AHK).
Do grona klientów Contact Center należą duże i średnie przedsiębiorstwa z branży telekomunikacyjnej i IT, finansowej, paliwowej, turystycznej, FMCG, handlu, mediów i rozrywki.
W 2011 i 2010 roku Contact Center zajęło I miejsce w rankingu Book of Lists w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego (Direct Marketing Companies). Firma uzyskała również tytuł Regionalnego Lidera Innowacji i Rozwoju – 2011 w kategorii Dynamicznie rozwijająca się firma.
Więcej informacji: www.contactcenter.pl .
CONTACT CENTER [PRESS BOX]
Komentarze (0)