Motoryzacja » Transport
Konsekwentny rozwój przez jakość
Audyt Bureau Veritas Certification Polska Sp. z o.o. wykazał nie tylko zgodność z wymogami określonymi w normie ISO 9001:2008, ale także odnotował szereg istotnych innowacji, które zyskały uznanie specjalistów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dzisiaj posiadanie certyfikatów, to niejako standard w branży. Utrzymanie wysokiego poziomu zarządzania jakością, to dla FM Logistic wyzwanie, które idzie w parze ze strategią rozwoju operatora, dla którego jakość od zawsze była główną domeną marki.
Od roku 2002 FM Logistic współpracuje z Bureau Veritas Certification Polska Sp. z o.o. Zarządzanie organizacji zostało ocenione i uznane, jako zgodne z wymaganiami normy ISO 9001:2008 w zakresie usług: projektowania i realizacji usług magazynowych, copackingu, comanufacturingu i transportu. Certyfikacja obejmuje oddziały w Mszczonowie, Tomaszowie Mazowieckim, Wolborzu, Jarostach, Błoniu i Pruszkowie. Firma przeszła także pozytywna weryfikację na zgodność z normą ISO 22000 - Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności.
Eksperci przeprowadzający ostatni audyt docenili wysokie kompetencje i konsekwentną dbałość o jakość firmy FM Logistic. Zwrócili uwagę na innowacyjne sposoby ładowania towaru klienta w transporcie, powodujące oszczędności miejsca na samochodzie i maksymalne wykorzystywanie wolnej przestrzeni. Ich zdaniem, jakość generuje także nowoczesna infrastruktura magazynowa pozwalająca na osiąganie wysokich poziomów produktywności, a także precyzyjne i regularne monitorowanie wielu wskaźników jakościowych i ekonomicznych. Jako warte powielania wymieniono: systematyczne rozszerzanie stopnia wdrożenia elektronicznej bazy dokumentów systemowych i-MEDIa, regularne podejmowanie działań doskonalących projekty w zakresie współpracy z klientami oraz stopniowe rozszerzanie aktywności platform i spełnianie większych wymagań w zakresie bezpieczeństwa żywności, niż wynikające z umów z klientami. Kolejne zalety działań operacyjnych, to monitorowanie i nadzór nad zagrożeniami, także w firmach zewnętrznych współpracujących w ramach poszczególnych projektów. Jako przykładowe wymieniano czystość i porządek w obszarach magazynowania oraz zaangażowanie osób nadzorujących systemy.
- Cieszy nas ta pozytywna zewnętrzna weryfikacja. To wszystko jest konsekwencją naszej strategii, w której niezależnie od koniunktury na rynku, naszym głównym towarem jest JAKOŚĆ. Nasi klienci doceniają to i wybierają FM Logistic do obsługi projektów, bo wiedzą, że są w dobrych rękach – mówi Piotr Sukiennik Dyrektor Generalny FM logistic w Polsce.
Bureau Veritas Certification posiada akredytację Polskiego Centrum Akredytacji nr AC 081 QMS, EMS, BHP, FSMS, ISMS
***
FM Logistic Group jest założoną w 1967r. francuską firmą, posiadającą 63 centra logistyczne w Europie i Azji. Operator zatrudnia ponad 14.000 pracowników. Do dyspozycji swoich klientów ma ponad 2 400 000 m2 powierzchni magazynowej.
W Polsce FM Logisic obecne jest od 1995 r., posiada dziewięć platform: Mszczonów, Tomaszów Mazowiecki, Wolbórz, Wola Bykowska, Jarosty, Chorzów, Pruszków, Błonie i Olszowa. Główna siedziba firmy w Polsce mieści się w Mszczonowie pod Warszawą. FM Logistic realizuje usługi precyzyjnie dopasowane do oczekiwań klientów, m.in.: transport krajowy i międzynarodowy oraz szeroką gamę usług magazynowych i co-packingowych. Firma zatrudnia 2700 osób. FM Logistic w Polsce to 500 tysięcy miejsc paletowych, ponad 500 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni magazynowej i flota w sumie 2200 pojazdów.
Komentarze (0)