Firma » Biznes

Konsultantka Contact Center zwyciężczynią konkursu Telemarketer Roku

Konsultantka Contact Center zwyciężczynią konkursu Telemarketer Roku
Zobacz więcej zdjęć »
Doradca Klienta z Contact Center sp. z o.o. - Jolanta Podleńska – zwyciężczynią IV edycji Konkursu Telemarketer Roku, w kategorii Sprzedaż Outbound.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:



Do konkursu zgłoszono 122 kandydatów w 6 kategoriach a do II tury zakwalifikowało się aż czworo Doradców z firmy Contact Center sp. z o.o. W kategorii sprzedaż outbound, czyli rozmów wychodzących zakończonych sprzedażą produktu bądź usługi, laureatką została Jolanta Podleńska z call center w Ciechanowie. Nagroda została wręczona podczas Gali Golden Arrow – największego wydarzenia w branży marketingu bezpośredniego. Jolanta najbardziej ceni w swojej pracy kontakty w ludźmi a dzięki łatwości ich nawiązywania oraz miłemu usposobieniu, zyskuje sobie przychylność klientów. „Raz jesteśmy klientami, innym razem sprzedającymi. Chciałabym będąc klientem, aby oferta została mi przedstawiona dokładnie i rzetelnie. Tym przede wszystkim kieruję się w swoich codziennych relacjach z klientami.” – mówi Jolanta Podleńska.

W konkursie Jury oceniało kandydatów w dwóch etapach. W pierwszym, ocenie podlegały nadesłane nagrania rozmów. Etap drugi był znacznie trudniejszy gdyż obejmował przeprowadzenie symulowanej rozmowy z klientem o tematyce zgodnej z kategorią konkursową oraz indywidualnej rozmowy z kandydatem.

„Jestem niezwykle dumny z sukcesu Jolanty w tak prestiżowym dla branży konkursie. Dzięki takim osobom, nasza firma zyskuje wartość dodaną w postaci wspaniałych, wysoko wykwalifikowanych Doradców.  Dziękuję również wszystkim naszym pozostałym Doradcom biorącym udział w konkursie – wykazali się pełnym profesjonalizmem, udowodnili, że wykonują swój zawód z pasją i zaangażowaniem” – dodaje Jacek Koput, Dyrektor Departamentu Zarządzania Operacją.



*****
Contact Center to największa firma outsourcingowa w branży call/contact center w Polsce. Istnieje od 1999 roku, posiada ponad 2500 stanowisk w centrach outsourcingowych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Specjalizuje się w usługach z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, badań marketingowych, studia nagrań, doradztwa biznesowego oraz wirtualnego contact center. Firma jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Brytyjsko–Polskiej Izby Handlowej (BPCC) oraz Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej (AHK).

Do grona klientów Contact Center należą duże i średnie przedsiębiorstwa z branży telekomunikacyjnej i IT, finansowej, paliwowej, turystycznej, FMCG, handlu, mediów i rozrywki.

Od 2010 roku Contact Center nieprzerwanie zajmuje I miejsce w rankingu Book of Lists w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego (Direct Marketing Companies). Firma uzyskała również tytuł Regionalnego Lidera Innowacji i Rozwoju – 2011 w kategorii Dynamicznie rozwijająca się firma oraz nominację do prestiżowego rankingu Gazele Biznesu organizowanego przez Puls Biznesu.

Więcej informacji: www.contactcenter.pl .

CONTACT CENTER [PRESS BOX]


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

newss.pl
http://newss.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »