Firma » Bankowość

Konto oszczędnościowe 4% - wystartowała kampania reklamowa Getin Banku

Wystartowała ogólnopolska, wielokanałowa kampania reklamowa Getin Banku promująca Konto Oszczędnościowe 4% z gwarancją do końca 2016 roku. Jej bohaterowie to Teresa i Wojciech – nowe postaci, które uosabiają cechy oferty Banku: atrakcyjne produkty i wygodne rozwiązania.

Kampania potrwa do końca marca i będzie obejmować telewizję, Internet, prasę i nośniki outdoorowe. Kreację przygotowała agencja Good, a za zakup mediów odpowiada Starcom Media Vest.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

„Kampania Konta Oszczędnościowego 4% rozpoczyna cykl działań reklamowych z udziałem nowych bohaterów - doradców Klienta Getin Banku. Skrupulatna i zasadnicza Teresa oraz Wojtek, który ceni komfort
i wygodne rozwiązania ułatwiające życie, mają reprezentować cechy oferty Banku. Mimo że mają różne spojrzenie na bankowość i produkty, mają wspólny cel – tworzyć produkty i usługi, które zawsze są realną oszczędnością dla Klienta. Wszystko w myśl nowego hasła Getin Banku – Bank Twoich Oszczędności.

Pierwsza seria spotów dotyczy promocyjnego oprocentowania Konta Oszczędnościowego 4% z gwarancją do 2016 roku. Oferta jest skierowana do wszystkich aktywnych właścicieli rachunku osobistego w Getin Banku. Warunkiem skorzystania z promocji jest comiesięczny przelew wynagrodzenia na konto w wysokości min. 1000 zł i dokonanie płatności kartą na kwotę min. 300 zł oraz wyrażenie zgody marketingowej na otrzymywanie informacji o promocjach Getin Banku.

Kampania reklamowa ma zasięg ogólnopolski. Na jej potrzeby wyprodukowano spoty telewizyjne, które etapowo emitowane będą w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych. Reklamy prasowe pojawią się w dziennikach, tygodnikach opinii i magazynach lifestylowych. Działania marketingowe w Internecie obejmują: emisję reklam na głównych serwisach internetowych, w wyszukiwarce Google, a także kampanię video wykorzystującą kanały VOD i YouTube. Reklamy wyświetlane będą również na billbordach i Citilightach w największych miastach w Polsce. Dodatkowym wsparciem dla działań promocyjnych będą materiały BTL i działania PR. Kampania potrwa do końca marca.

Więcej informacji o ofercie Getin Banku można znaleźć na stronie www.getinbank.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Getin Bank
http://www.getinbank.pl/

Komentarze (1)

  • avatar
    ~sonia 2015-02-26 19:58:58

    oni nie tylko to konto mają dobre ;) mam ich konto getin up i sobie bardzo chwalę. oprócz zwykłych rzeczy są bajery w rodzaju karty z wyświetlaczem do sprawdzania stanu konta i przelewy przez facebooka. idealnie :)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »