Gospodarka » Żywność
Kotlinek – nowy ketchup dla dzieci
Zobacz więcej zdjęć » |
Marka Kotlin wprowadza na rynek nowy produkt – Kotlinek – ketchup z wyjątkową recepturą, dedykowaną najmłodszym. Zawarte w produkcie witaminy (A, C, E) i potas, wspomagają odporność, a łagodniejsza receptura, dostosowana do delikatnego podniebienia i gustu najmłodszych, sprawi, że nawet największe niejadki chętniej zjedzą każde danie z jego dodatkiem.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Atrakcyjna szata graficzna opakowania z brand hero marki, Tomim idealnie pasuje do dziecięcego świata. Nowy ketchup znakomicie dopełni smak dań, stanowiąc zachętę do sięgnięcia po pełnowartościowy posiłek. Tym samym Kotlinek wpisuje się w aktualną platformę komunikacyjną marki podkreślającą, że z Kotlinem wszystko smakuje lepiej!
Wprowadzeniu nowości na rynek towarzyszą działania public relations uwzględniające media relations oraz influencer marketing oraz działania marketingowe w digitalu.
Kreacje materiałów graficznych powierzono Feeders Agency. Za opracowanie całościowej strategii PR oraz egzekucję działań odpowiada agencja Big Picture.
Komentarze (0)