Firma » Reklama
Które branże powinny inwestować w gadżety reklamowe?
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zalety gadżetów reklamowych
Gadżety reklamowe mają bardzo ważną funkcję - zachęcają Klienta do współpracy z firmą oraz poniekąd działają bardzo wiążąco. Klient bowiem kiedy dostanie jakiś fajny, praktyczny gratis poczuje się zobowiązany do tego, aby dalej wybierać usługi Twojej firmy.
Branże inwestujące w gadżety
Czy istnieją jakieś branże, które powinny w sposób szczególny zwrócić uwagę na konieczność inwestowania w gadżety reklamowe? Na pewno, aczkolwiek lepiej podkreślić to, że w każdej firmie takie gratisy będą dobrze postrzegane, oczywiście jeśli będą dotyczyły profilu prowadzonej działalności. Skupmy się więc na tym jakie firmy muszą pamiętać o potrzebach swoich Klientów. Na pewno wszystkie branże informatyczne. Programiści, serwisy, webmasterzy, pozycjonerzy i agencje interaktywne. Można rozdawać pendrive'y, płyty CD, DVD i wiele, wiele innych, ale jak widać wszystkie wymienione są ściśle związane z informatyką. Stacje benzynowe mogą rozdawać płyny do spryskiwaczy (oczywiście małe, zbędny przepych i dziesięciolitrowa butelka płynu też nie zostanie odebrana wbrew pozorom najlepiej). Sklepy spożywcze mogą rozdawać produkty żywnościowe, słodycze, napoje z logo firmy - to także będzie odebrane jako gadżet. Może na jabłku nie będzie widniało logo firmy, ale Klient zapamięta skąd je ma. Jeśli chodzi o branże, które zdecydowanie muszą inwestować w gadżety reklamowe, to doskonale widać, że nie zaliczają się do nich te niszowe, ale te które są podstawą dzisiejszej gospodarki. To właśnie tam panuje największa konkurencyjność zarówno jakościowa, jak i cenowa, dlatego to właśnie przedsiębiorcy działający w branżach teleinformatycznych, spożywczych i usługowych muszą pamiętać o tym, aby nie pozwolić Klientom na odejście, bo to będzie równoznaczne z porażką.
Jakie gadżety wybrać?
Najbardziej popularne są długopisy reklamowe i kubki reklamowe. Niskie ceny takich akcesoriów i to, że klienci używają tych przedmiotów niemal cały czas sprawiają, że jest to zakup niezwykle opłacalny. Można zdecydować się na dowolny kolor, rodzaj i nadruk. Co ważne, w wielu sklepach internetowych można liczyć na specjalne promocje i rabaty przy zakupach hurtowych. Często są to promocje na zasadzie - im więcej zamawiasz, tym mniej za jedną sztukę płacisz.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
literaprawa
|
Komentarze (1)
Dla mnie w branży handlowej gadżety to podstawa, zarówno elektroniczne nowinki, jak i koszulki i torby bawełniane z logo, długopisy, itp. Nie byłem świadomy, że to tak ważne i tak bardzo się opłaca, póki nie zacząłem współpracy z Mamacube.pl i nie zacząłem rozdawac swoich pierwszych "gratisów" klientom! ;>