Firma » Biznes
LAMODE.INFO podsumowuje dotychczasową działalność
Zobacz więcej zdjęć » |
Po dziewięciu miesiącach obecności na rynku przyszedł czas na pierwsze podsumowanie:
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
• Listopad 2010 - zainaugurowanie cyklu bezpośrednich spotkań z czytelnikami portalu organizowanych w formie PANELI DYSKUSYJNYCH na temat trendów, dress code’u, czy też stylizacji.
• Grudzień 2010 – uruchomienie części społecznościowej portalu. BLOGOSFERA, MODA ULICZNA i STYLISTA RADZI – to obszary serwisu, które pozwalają Użytkownikom zaangażować się w tworzenie jego zawartości merytorycznej.
• Grudzień 2010 – rozpoczęcie autorskiej akcji - FASHION POLICE, której celem jest nietypowy sposób relacjonowania wydarzeń o tematyce modowej, polegający na prezentowaniu stylu ciekawie wystylizowanych uczestników różnego rodzaju imprez, na które portal jest zapraszany.
• Styczeń 2011 - uruchomienie zakładki EKSPERT RADZI, w której publikowane są felietony dr Ireny Kamińskiej-Radomskiej – uznanego autorytetu w dziedzinie etykiety biznesu, protokołu dyplomatycznego oraz wystąpień publicznych. Tutaj można również zadawać pytania związane z tematyką Etykiety biznesu, czy Wystąpień publicznych.
• Czerwiec 2011 – rozpoczęcie cyklu spotkań ,,…A LA MODE’’, mających na celu zaangażowanie ekspertów, opinion leaders, przedstawicieli branży i świata mediów w rozmowy o modzie oraz wywołanie merytorycznej dyskusji na tematy istotne z perspektywy branży.
LAMODE.INFO w swoich działaniach promocyjnych postawiło przede wszystkim na social media i bezpośredni kontakt z Czytelnikami. Fanpage LAMODE.INFO na Facebook.com, zgromadził już blisko 4000 fanów portalu, którzy nie tylko aktywnie komentują publikacje redakcyjne, czy dzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat portalu ale również biorą czynny udział w interaktywnych akcjach marketingowych.
Podsumowując pierwszych 9 miesięcy naszej działalności z radością odnotowujemy fakt, że wokół projektu zgromadziliśmy szerokie grono opinion leaders oraz osób związanych z rynkiem modowym w Polsce, które otwarcie mówią o problemach i potrzebach branży. Udało nam się stworzyć z portalu swojego rodzaju platformę do komunikacji z jednej strony przedstawicieli polskiej branży modowej - projektantów, bloggerów, dziennikarzy modowych, fotografów, czy stylistów. Z drugiej strony środowisk biznesowych zagranicznych z polskimi. Nasi czytelnicy z uwagą śledzą zamieszczane przez nas informacje, analizują je i aktywnie komentują. Inspirują nas do dalszej wytężonej ale pełnej satysfakcji pracy. Obrana przez nas strategia rozwoju zakłada już w niedługim czasie stworzenie dodatkowych,atrakcyjnych z perspektywy użytkowników, funkcji portalu oraz uruchomienie wersji anglojęzycznej serwisu. Mamy nadzieję, że realizowana przez nas koncepcja zarówno merytoryczna jak i biznesowa zyska uznanie w oczach naszych partnerów biznesowych, pozwalając nam na dalszy systematyczny rozwój projektu – skomentowała Agata Tanter, Dyrektor Zarządzający LAMODE.INFO.
Komentarze (0)