Gospodarka » Żywność
Lider kategorii warzyw: Bonduelle Polska rusza z nową kampanią TV „Puszki na raz”
Zobacz więcej zdjęć » |
W poniedziałek 18 lutego 2013 r. w najważniejszych stacjach telewizyjnych ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa Bonduelle promująca „Puszki na raz". 15 sekundowe spoty emitowane będą do 24 marca br. w stacjach: TVP, TVN, Polsat oraz w kanałach tematycznych - kulinarnych i poradnikowych. Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki Bonduelle, lidera na krajowym rynku warzyw apertyzowanych, a także poinformowanie konsumentów o produkcie „Puszki na raz" oferującym nowe korzyści w zakresie łatwego i szybkiego przygotowania smacznych, wartościowych dań.
„Puszki na raz" to gotowe warzywa w małych opakowaniach, zawierających porcję do wykorzystania za jednym razem. Dzięki niewielkiej pojemności - 212 ml - do skomponowania potrawy możemy wykorzystać jednorazowo różne warzywa, dostępne w ramach tej linii. W sprzedaży znajduje się już 13 rodzajów „Puszek na raz", w tym tradycyjne warzywa mono, takie jak fasola, kukurydza czy groszek oraz smaczne mieszanki warzywne, m.in. ostatnio wprowadzone nowości: „Kukurydza Złocista z Czerwoną i Zieloną Papryką" oraz „Mieszanka Meksykańska MEXICO".
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Celem kampanii Bonduelle jest pokazanie wszystkich zalet „Puszek na raz" - poręcznej pojemności, wygody otwierania oraz różnorodności warzyw i smaków, jakie oferujemy w tej linii" - mówi Anna Telakowiec, Dyrektor Marketingu w Bonduelle Polska. „Dzięki małym opakowaniom do przygotowania potrawy możemy użyć kilku puszek z różnymi rodzajami warzyw, bez ryzyka, że po ich otwarciu pozostaną niewykorzystane warzywa, które będziemy musieli wyrzucić. To ważne, szczególnie dla współczesnych świadomych konsumentów, którzy w codziennym życiu dbają o to, by oszczędzać zasoby naturalne".
Za zaplanowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii telewizyjnej Bonduelle „Puszki na raz" odpowiada dom mediowy Vizeum Polska. Autorem spotu jest agencja Red 8.
Komentarze (0)