Gospodarka » Żywność
Limito S.A. zaangażowało się w kobiecą odsłonę kampanii „Rak. To się leczy!”
Zobacz więcej zdjęć » |
Celem inicjatywy, jak podaje pomysłodawca i organizator akcji – CAE Agency Sp. z o.o. – jest walka ze stereotypami, dotyczącymi chorób nowotworowych oraz uświadomienie Polakom konieczności prewencji pierwotnej. „Rak. To się leczy” to koncept, który umożliwia komunikację trudnego zagadnienia
w atrakcyjny sposób oraz pozwala przełamać strach przed chorobą i zmienić przekonanie, że rak to wyrok.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zaangażowanie Limito S.A. w drugi etap kampanii w charakterze Partnera akcji stanowi przejaw społecznej odpowiedzialności biznesu. Misją firmy, począwszy od jej założenia w 2004r., jest promowanie zdrowego stylu życia.
Prawidłowa dieta skomponowana z ryb zasobnych w kwasy tłuszczowe Omega 3, (np. łosoś norweski), stanowi jeden z głównych elementów wczesnej profilaktyki nowotworowej.
Pierwsza odsłona kampanii „Rak. To się leczy”, zwana „męską” rozpoczęła się w Światowym Dniu Walki z Rakiem, 4 lutego br. i trwała do 2 marca 2013. Wspierali ją ludzie, którzy pokonali raka, społecznicy zaangażowani w poprawę sytuacji pacjentów onkologicznych oraz dyrekcja i personel szpitali, które stworzyły chorym dobre warunki leczenia, zapewniają szczegółową informację i wsparcie psychologiczne. Akcję promowały gwiazdy: Jerzy Sthur, Cezary Pazura, Stanisław Mikulski i Jarosław Boberek.
Kolejna, druga edycja – „kobieca” – wystartowała 24 maja br. Wśród znanych Polek wspierających kampanię znalazły się Kayah, Dorota Stalińska, Małgorzata Kożuchowska, czy pisarka Katarzyna Grochola. Dodatkowo organizatorzy „Rak. To się leczy” pozyskali dla akcji światowej sławy wokalistkę – Katie Melua, która wystąpi w Sali Kongresowej
w Warszawie 16 czerwca 2013 w specjalnym, charytatywnym koncercie, zadedykowanym pozbawionym refundacji pacjentom chorym na raka. Koncert brytyjskiej gwiazdy poprzedzi występ Kasi Kowalskiej i Klary.
Medium i patron kampanii to TVP (TVP 1 i TVP2) oraz ESKA ROCK, INTERIA.
Komentarze (0)