Rozrywka i wypoczynek » Hobby

LUZ NA PEŁEN ETAT RAZEM Z LIPTON ICE TEA

Wakacje to dla młodzieży okres podejmowania prac sezonowych, umówmy się: raczej mało atrakcyjnych. Główną motywacją są pieniądze. Marka Lipton Ice Tea wzięła ten temat na tapet i postanowiła zrobić spore zamieszanie, oferując alternatywę, w której „pracujący” mogą równocześnie chillować i zarabiać.

Negatywny stereotyp mówi, że gen-z to leniuchy, które najchętniej dostawałyby wypłatę za oddychanie, bo w końcu im się wszystko należy. Już nie raz udowodniono, że tak nie jest, jednak byliśmy ciekawi, jak to jest w kontekście prac sezonowych. I co? Nie byliśmy zaskoczeni!

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W wyniku przeprowadzonego badania okazało się, że aż 62% ankietowanych uważa, że praca sezonowa to dobry pomysł na wolny czas od nauki, a ponad 40% z nich planuje w tym roku rozpocząć pracę sezonową. Zapytaliśmy, co jest dla nich istotne, kiedy mówimy o pracy sezonowej i wiemy, że:

- ponad połowa chciałaby pracować na świeżym powietrzu

- aż 75% chciałaby mieć możliwość łączenia pasji i pracy

- a dla 75% wartościowe byłoby pracowanie w ciekawym miejscu

Lipton Ice Tea wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i proponuje nieszablonową alternatywę.. Life-life balans, brak poleceń służbowych – brzmi, jak marzenie? Wcale nie musi! Wystarczy, że umiesz wrzucić na luz, mając motywację do spędzenia lata bez presji czasu i możesz brać udział w konkursie organizowanym przez markę. Dzięki niemu, tego lata będziesz mógł poczuć się jak:

·                 analityk temperatury wody w basenie na Teneryfie

·                 recenzent ścieżek rowerowych w Amsterdamie

·                 młodszy specjalista ds. pykania w piłeczkę w Madrycie

·                 tester dudnienia basu na festiwalu w Budapeszcie

·                 tester skinów w grze – praca zdalna

Niemożliwe? A jednak! Wszystkie szczegóły konkursu znajdują się tutaj: PRACUJ.PL

A jeśli wciąż trudno w to uwierzyć to podpowiadamy, że do aktywacji już zaangażowali się: @czvjnik, @faustynam, @adam_strycharczuk, @og.true.skate, @tyszka727, @karolinasynowiec



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KatarzynaIwan

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »