Moda » Odzież

M.A.J. na sukience

M.A.J. na sukience
Zobacz więcej zdjęć »
Sukienka, która „mówi”, emanuje przekazem, wysyła sygnały i zdradza osobowość swojej właścicielki? To możliwe.

Odpowiednio dobrany do temperamentu, okazji i sytuacji strój  jest nieocenioną wartością kobiecego wizerunku. Wiosenna sukienka również może być zaszyfrowana. Tajemniczy kod, będący kombinacją wzoru, fasonu i koloru, to w skrócie M.A.J. Dowiedz się, co kryje w sobie sukienka dedykowana majowym spacerom.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:







M jak McQueen

„M" jak multiwzór, czego znakomitym przykładem są artystyczne wiosenno-letnie koncepcje Alexandra McQueen'a. Projekty dla kobiet odważnych, lubiących futurystyczne i organiczne wzory na sukienkach. Wzór tej wiosny jest mocnym trendem, motywem wiodącym, choć nie dominującym w kolekcjach. Modne sukienki w sezonie wiosna i lato 2010 to kreacje bogate w nadruki, barwne plamy, wzory, grafikę. Ten charakterystyczny temat w modzie wprowadza duże bogactwo form, a tym samym pewną dowolność. Wzór na ubraniu musi być naprawdę obecny, ale wyrazistość nie zabiera swobody wyboru. - Bardzo modne są sukienki z nadrukowanymi elementami kwiatowymi w wersji graffiti, zgeometryzowanej, bliskiej safari oraz kwieciste ornamenty malowane akwarelami, rozmyte i bardziej romantyczne - mówi Dorota Sikorska, stylistka Every Nature, marki, która swoimi propozycjami również zaraża eksplozją kwiatów. Wiosna, słońce i majówka zdecydowanie wymagają takich właśnie stylizacji.

A jak Armani

„A" jak Armani, czyli klasyka, elegancja i styl. Ponadczasowość tych cech jest bezdyskusyjna, a ich pozycja w tym sezonie bardzo silna. Sukienki zwane klasycznymi mają znamiona archetypów mody damskiej. Pozornie niczym się nie wyróżniają, nie są ekstrawaganckie i szokujące. Nie muszą. Funkcją takich kreacji jest tworzyć stylową elegancję poprzez minimalizm i harmonię. - Najważniejsza jest wysoka jakość i wyrafinowana prostota. Stroje stylowe, eleganckie, ale funkcjonalne, powinny mieć prosty, choć niebanalny krój, stonowaną kolorystykę. Powinny być wykonane ze szlachetnych tkanin. Sezon wiosenno-letni obfituje w sukienki w fasonie ołówka, lekko podkreślające talię, zdobione kieszeniami, utrzymane w chłodnej, ale intensywnej kolorystyce neutralnych szarości - podkreśla Piotr Berliński, Dyrektor Zarządzający marki Every Nature. Ascetyczne kroje, praktyczność i monochromatyczność klasycznych sukienek nie kłóci się z pewną zmysłowością, seksapilem i kobiecością, które w sobie kryją.

J jak Jaun Paul

„J" jak Jaun Paul Gaultier. Co zaproponował paniom na wiosnę? Eksplozję kolorów i odwagę wyrazistych stylizacji. Wiosna w Paryżu to portret kobiety barwnej jak egzotyczny ptak. Kolory zaznaczające swoją obecność to między innymi: róż pudrowy, głęboki turkus, zieleń trawy oraz malinowa czerwień. Moda damska 2010 dyktuje warunki i stawia na mocny kolorystyczny akcent przejawiający się zarówno w intensywnych odcieniach, jak również w wersjach pastelowych perłowych. - Barwa jako atrybut koloru jest podstawowym narzędziem projektowania strojów.To broń, która pozwala kreować modę, wyznaczać trendy i nowe kierunki w stylizacji i wizażu. Koloru nie należy się bać, szczególnie wiosną, gdy znakomicie uwydatni opaleniznę, wyrazi osobowość i podkreśli budzącą się do życia przyrodę - wyjaśnia Dorota Sikorska, stylistka Every Nature. We współczesnej modzie coraz częściej obserwujemy powrót do prostych form i fasonów, dlatego kolor stroju odgrywa ogromną rolę w wiosenno-letnich kolekcjach. Sukienka w pudrowym różu będzie uspokajać emocje, turkusowa działać orzeźwiająco i zachęcać do działania, a czerwona wyzwoli energię. Psychologia koloru niczym kod zaklęty w sukience z pewnością zaktywizuje nas w majowy weekend.

Więcej o wiosennej modzie i propozycjach majowych stylizacji na www.everynature.pl oraz www.sklep.everynature.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Żarówka PR i Marketing
http://www.zarowkamarketing.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »