Motoryzacja » Samochody
Marka Volkswagen doskonale rozpoczęła rok 2008
Zobacz więcej zdjęć » |
„To jest doskonały wstęp, który pozwoli na kontynuację tendencji wzrostowej całego 2007 roku, kiedy to wzrost sprzedaży wyniósł 7,8 procent, a nawet na znaczne przekroczenie zeszłorocznych wyników.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Marka Volkswagen z jej bezkonkurencyjnie szeroką i coraz bardziej zindywidualizowaną paletą modeli jest coraz silniejsza" - powiedział Detlef Wittig, który jako szef sprzedaży koncernu VW jest odpowiedzialny także za markę Volkswagen. Na rekordową sprzedaż w styczniu duży wpływ miały szczególnie trzy najsilniejsze dla VW rynki. Na największym z nich, w Chinach, do rąk nabywców trafiło 77 400 aut, czyli o 17 300 samochodów więcej (28.7 procent) niż w styczniu 2007. Zaraz za Chinami znalazła się Brazylia z 39 000 sprzedanych samochodów (plus 6 600 - 20.2 procent) oraz Niemcy (33 800 szt., plus 9 300 - 37,7 procent).
Kontynentem, na którym sprzedanych zostało najwięcej Volkswagenów nadal pozostaje Europa, gdzie w pierwszym miesiącu 2008 roku dostarczono klientom 113 600 samochodów - plus 12,4 procent. Podczas gdy w Europie Zachodniej sprzedaż osobowych Volkswagenów wzrosła o 11,2 procent i wyniosła 102 900 aut, w Europie Środkowej i Wschodniej wzrost sprzedaży wyniósł 25,5 procent (10 700 szt.).
„Dzięki naszym innowacyjnym produktom najwyższej jakości i wysokim standardom w handlu i serwisie, na ponad 150 rynkach na całym świecie nasza sytuacja ciągle poprawia się. Premiery Passata CC i nowego Scirocco jeszcze bardziej wzmocnią ofensywę modeli VW" - dodał Wittig.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)