Rozrywka i wypoczynek » Hobby

Marketing osiągnął rozmiary Airbusa

Marketing osiągnął rozmiary Airbusa
Zobacz więcej zdjęć »
Drugie największe linie lotnicze na Tajwanie, EVA Air, uruchomiły niedawno trzy połączenia lotnicze markowane kotem Kitty.

Ogromny wizerunek Kitty namalowany na kadłubie samolotu jest tylko częścią towarzyszących pasażerom symboli Hello Kitty. Pomost wejściowy, karty pokładowe, oznaczenia bagażu, ubrania obsługi samolotu, poduszki, kubki, naczynia, butelki, lody oraz mydło w płynie są tylko częścią potfolio Kitty. Naturalnie, na pokładzie dostępne są do kupienia specjane zestawy Hello Kitty limited edition. 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Airbusy A330 latają obecnie na trzech trasach, łącząc Sapporo i Guam, Seul z Fukkoką oraz Tokyo z Hong Kongiem. Umowa między reklamodawcą a liniami Eva została podpisana na rok i nie jest pierwszym porozumieniem tego rodzaju. 

W Polsce portal 337.com rozważa stworzenie podobnej reklamy gry DDTank na trasach lokalnych krajowego przewoźnika, chociaż nie zapadły jeszcze żadne oficjalne ani nieoficjalne ustalenia w tej sprawie. 

Czym jest DDTank? http://apps.337.com/lp/pl/ddtank?src=pl;ddt;pr;1



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

337.com
http://www.337.com/pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »