Rozrywka » Turystyka
Maroko Travel z nagrodą na Tour Salonie
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Maroko Travel zabiera zwiedzających w podróż do Maroka, kraju partnerskiego tegorocznych targów, gdzie można posiedzieć w autentycznych namiotach i wypić słodką miętową herbatę, oczywiście nalewaną z wysoka, tak by utworzyła się pianka. Oprócz tego pokazywany jest godzinny film prezentujący najpiękniejsze miejsca tego kraju. Przygotowano dla zwiedzających do degustacji przysmaki: wspaniałe, naturalne konfitury, słodkości, oliwki. Do tego kieliszek szarego wina. Można też poczuć się jak w salonie piękności i poznać kosmetyki, które przez mieszkanki tego kraju stosowane są od wieków, a od niedawna to wszystkie te produkty są także dostępne dla Polaków w MarokoSklepie.
- Jesteśmy na poznańskich tragach po raz drugi – mówi Ewa Przystanowicz, kierownik biura Maroko Travel – Ta nagroda jest dla nas wielkim wyróżnieniem. Chcemy, by nasi klienci poznali Maroko nie tylko jako miejsce, gdzie są jedynie hotele słońce i piękne plaże, ale także jako kraj ze wspaniałą kulturą, ludźmi, kuchnią, tradycją. Odwiedzający nasze stoisko i biuro poznają także smak, zapach, kolor Maroka. To kraj kontrastów, gdzie znajdziemy morze, góry, lasy, pustynię, plaże i stoki narciarskie. To miejsce, które ma magię, koloryt i pozostaje nadal niemal nieodkryte przez Polaków.
Stoisko targowe odwiedził także Ambasador Maroka, Jego Ekscelencja Moha Ouali Tagma wraz z małżonką - Bardzo doceniam promocję Maroka i ogrom pracy czynionej przez Maroko Travel i jego właściciela, Konsula Honorowego Pawła Mietlickiego dla mojego kraju – powiedział Ambasador przebywając na stoisku biura podróży.
Prezentacja Maroko Travel cieszy się także olbrzymim zainteresowaniem ludzi z branży turystycznej oraz zwiedzających ekspozycję targową.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Komentarze (0)