Rozrywka i wypoczynek » Hobby

Maxi Zoo przedłuża kampanię „Nasza niska cena” do końca marca 2024

Maxi Zoo przedłuża kampanię „Nasza niska cena” do końca marca 2024
Zobacz więcej zdjęć »
W odpowiedzi na oczekiwania klientów i bieżące potrzeby rynkowe, Maxi Zoo z przyjemnością przedłuża swoją cenioną kampanię „Nasza niska cena” do końca marca 2024 roku. Dzięki temu klienci mogą kontynuować zakupy bez presji i niepotrzebnego pośpiechu. Oferta obowiązuje tylko w sklepach stacjonarnych.

Od rozpoczęcia kampanii 4 października br., „Nasza niska cena" stała się synonimem stabilności i pewności w niepewnych czasach. Z zaangażowaniem w długoterminowe podejście do potrzeb klientów, Maxi Zoo przedłuża kampanię na tych samych warunkach: dla tych samych prawie 600 produktów w tych samych cenach. Firma skupia się na zapewnieniu wartościowej oferty, która nie wymaga kompromisów w zakresie jakości czy wyboru.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Naszym celem jest zapewnienie ciągłości i przewidywalności w zakupach. Rozumiemy, jak ważne jest dla naszych klientów utrzymanie stabilnych warunków w obecnej sytuacji rynkowej. Dlatego podjęliśmy decyzję o przedłużeniu kampanii „Nasza niska cena", co daje naszym klientom więcej czasu na dokonanie przemyślanych zakupów bez poczucia presji czasu i pośpiechu. Tym staramy się wyróżnić na tle innych - zachęcamy do zakupów robionych z uwagą i rozwagą, a nie w pogoni za promocjami - mówi Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo.

Maxi Zoo przekonuje, że mimo wszechobecnych podwyżek da się wykonywać rozsądne zakupy dla zwierząt domowych. Firma zachęca do zapoznawania się z etykietami produktów, informacjami o cenach, monitorowania gazetki oraz czytania informacji na temat przeliczania cen za kilogram, czy ich przeliczania. Te sposoby pozwalają zachować oszczędność bez utraty jakości.

Kampania „Nasza niska cena" jest dostępna we wszystkich sklepach stacjonarnych sieci Maxi Zoo w Polsce. Klienci mogą łatwo zidentyfikować produkty objęte kampanią dzięki charakterystycznemu oznaczeniu żółtymi cenami oraz napisom „Nasza niska cena". W trosce o klientów, firma rozważa również możliwość kolejnych edycji kampanii, o czym będziemy informować z wyprzedzeniem.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Maxi Zoo Polska
http://www.maxizoo.pl/

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »