Technologie » AGD - RTV
Media Markt wybrał agencję kreatywną
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przetarg miał za zadanie wyłonienie agencji, która zajmie się kompleksowym opracowaniem strategii komunikacji sieci Media Markt oraz jej stałą obsługą reklamową.
W dniu 6 września br. odbyły się prezentacje strategicznych i kreatywnych propozycji agencji zaproszonych do konkursu: Demner Merlicek & Bergmann, Opus B, Ogilvy, PZL. Spośród zaprezentowanych ofert wybrano tę przygotowaną przez agencję Demner, Merlicek & Bergmann.
„Media Markt jest międzynarodową marką o bardzo specyficznym i mocno osadzonym już wizerunku. Wybrana przez nas agencja dobrze rozumie obecna pozycję Media Markt i zaprezentowała spójną koncepcję strategii reklamowej.” - powiedziała Ewelina Piątek, Manager ds. Marketingu Media Markt.
Wiedeńska agencja reklamowa Demner, Merlicek & Bergmann pracowała dla Media Markt w latach 2004-2008, czyli od momentu wejścia marki do Polski. W ciągu czterech lat współpracy była odpowiedzialna za zbudowanie wizerunku marki oraz jej kompleksową obsługę reklamową. Nowy rozdział współpracy pomiędzy agencją a Media Markt rozpocznie się 1 października br. i potrwa co najmniej dwa lata.
Media Markt to największy sprzedawca detaliczny artykułów z zakresu elektroniki użytkowej w Europie. Na sukces, jakim cieszy się ta założona w 1979 r. firma, należąca do Media-Saturn-Holding GmbH, składa się szeroki wybór markowych produktów w niskich cenach, kompetentny personel, doskonała obsługa, charakterystyczna reklama oraz zdecentralizowana struktura organizacyjna. Każdy dyrektor marketu jest równocześnie udziałowcem zarządzanego przez siebie sklepu i tym samym odpowiada za ofertę produktową oraz za ustalanie cen towarów, personel i marketing. Obecnie Media Markt posiada 45 sklepów w Polsce, a ponad 660 w 15 krajach Europy i Azji.
Media Markt
www.mediamarkt.pl
Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN ( press box )
Komentarze (0)