Moda » Odzież

MEET THE NEW GENERATION – NOWA KAMPANIA SS16 MARKI PERSOL

MEET THE NEW GENERATION – NOWA KAMPANIA SS16 MARKI PERSOL
Zobacz więcej zdjęć »
Istotą marki z tradycjami jest jej dynamiczny rozwój, ściśle powiązany z pierwotnym DNA.

Kampania MEET THE NEW GENERATION marki Persol, której  twarzą został Scott Eastwood, idealnie odzwierciedla jej ducha, prezentując odświeżone modele kultowych już okularów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Nowa kolekcja marki Persol na sezon SS16 to nie tylko niebanalne dodatki, ale także oryginalne konstrukcje i wyraziste detale, łączące tradycję z nowoczesnością. Odświeżony design okularów to przede wszystkim smukła i lekka oprawa, wyróżniająca się charakterystycznym metalowym mostkiem Victor Flex.

To, co wyróżnia Persol 649 oraz model Cellor, to niepowtarzalny włoski design
i bezkonkurencyjna popularność, sięgająca lat 50-tych. Oddając hołd swoim długoletnim związkom z kinem, a jednocześnie tworząc nową generację kultowych modeli, marka na swojego ambasadora wybrała jednego z najzdolniejszych aktorów młodego pokolenia, Scotta Eastwood’a. Kalifornijczyk od trzech pokoleń, którego korzenie sięgają Hawajów
i w Monterey, w 2016 roku wystąpi w kilku hollywodzkich produkcjach, m.in. Snowden Olivera Stone’a, Suicide Squad Davida Ayersa czy Live by Night Bena Afflecka.

Kampania MEET THE NEW GENERATION obejmuje sesję Scotta w czterech odsłonach –
trzy skupiają się na modelu 649, a jedna na nowym Persol Cellor. Na każdym ze zdjęć, wykonanych przez francuskiego fotografa Mathieu Cesara, aktor został uchwycony w chwili czytania scenariusza. Oprócz kampanii prasowej, Eastwood wziął udział także w krótkiej czarno-białej produkcji w reżyserii Andrew Dominika. Film przedstawia Scotta, wcielającego się w różne role, tak charakterystyczne i wyjątkowe, jak noszone przez niego okulary z nowej kolekcji Persol.

Wschodzący młody talent doskonale ucieleśnia nowe pokolenie światowej klasy aktorów Hollywood.

Poznaj Scotta Eastwood’a. Poznaj nowe pokolenie.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Aliganza

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »