Moda » Odzież

Męska Rzecz od GOSHICO-nowa linia toreb dla Panów

Męska Rzecz od GOSHICO-nowa linia toreb dla Panów
Zobacz więcej zdjęć »
Słynąca z oryginalnych projektów, inspirowanych motywami folkowymi, marka GOSHICO przygotowała pierwszą kolekcję, dedykowaną modnemu mężczyźnie. Nowa linia to dwie, gustowne propozycje dla panów, idealnie wpisujące się w miejski, casulaowy styl.

Zachwycają nie tylko urokliwym haftem z buldogiem, ale także połączeniem klasycznego filcu z najwyższej jakości skórą.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Do niedawna styl GOSHICO kojarzono wyłącznie z oryginalnymi, ręcznie wykonanymi torebkami i akcesoriami z filcu dla pań. Tym razem projektantki marki, wyszły naprzeciw potrzebom, coraz bardziej przywiązujących uwagę do wyglądu panów i stworzyły kolekcję odpowiadającą ich wymaganiom. Postawiły na praktyczność i wygodę użytkowania oraz modny, etniczny wzór. Dwie torby, o dwóch funkcjonalnych wielkościach, zostały zaprojektowane zgodnie z obowiązującymi trendami oraz z najwyższą dbałością o każdy szczegół. Elementem łączącym obie torebki jest haftowany buldog francuski na tle wzoru inspirowanego parzenicą.


Pierwszą propozycją męskiej linii GOSHICO jest zgrabna mini saszetka, w całości wykonana ze skóry z subtelną, filcową wstawką na froncie. Bawełniany pasek o regulowanej długości, powoduje że niewielka torebka jest niezwykle praktyczna, dzięki czemu idealnie sprawdza się w dalekich i bliskich podróżach.  Ponadto sprosta każdej, męskiej stylizacji będąc uzupełnieniem codziennego, fantastycznie wpisującego się w hipsterski szyk outfitu. Inspirując się miejskim stylem, GOSHICO lansuje nowe trendy w modzie męskiej, czego przykładem jest drugi model w kolekcji dla panów – gustowny kufer MIEJSKI SZYK. Obszerna i niezwykle funkcjonalna torba, podobnie jak wszystkie produkty marki, w całości została wykonana ręcznie i w Polsce. Zarówno jej kształt, jak i rozmiar znajdują praktyczne zastosowanie, a także są modnym gadżetem, który pomieści nawet strój na siłownię. Skórzane, krótkie   rączki, okalające torbę można użytkować zamiennie z długim paskiem na ramię. Kufer został wyposażony także w metalowe nóżki chroniące go przed zabrudzeniami. Eleganckim dopełnieniem jest listwa z dwustronnym suwakiem, który podkreśla kuferkowy styl torby. Skórzane, krótkie rączki, okalające torbę można użytkować zamiennie z długim paskiem na ramię. Kufer został wyposażony także w metalowe nóżki chroniące go przed zabrudzeniami. Eleganckim dopełnieniem jest listwa z dwustronnym suwakiem, który podkreśla kuferkowy styl torby.

Męska linia GOSHICO idealnie wpisuje się najnowszy trend miejskiej elegancji. Dodatkowo torby z oryginalnym haftem będą fantastycznym gadżetem w okresie EURO 2012. Z pewnością ich modny, niebanalny fason przypadnie do gustu niejednemu miłośnikowi piłki nożnej. Kufer kosztuje 430 zł, natomiast mini saszetka 290 zł. Do kupienia w sklepie internetowym pod adresem www.goshico.com oraz w sieci partnerskich butików na terenie całego kraju.

Więcej informacji: www.goshico.com

****

GOSHICO to polska marka słynąca z kolekcji unikalnych toreb inspirowanych motywami folkowymi. Od 2008 marka podbija serca wielbicielek mody na całym świecie. Pomimo tego, że wszystkie kolekcje marki GOSHICO inspirowane są folkiem, każda z nich jest na swój sposób wyjątkowa. Dotychczasowe kolekcje inspirowane były wzorami łowickimi, kaszubskimi, grecką terakotą, a nawet perskimi mozaikami. Modne połączenia od czarnych haftów aż po neonowe, kolorowe wzory udowadnia, że filc i folklorystyczne inspiracje są dla wszystkich - businesswoman, fashionistek, młodych mam czy nastolatek. Za sukcesem marki stoją siostry GOSHICO: Małgo – główna projektantka i Aga – odpowiedzialna za biznesową stronę funkcjonowania firmy. Wszystkie produkty GOSHICO są produkowane przy zachowaniu najwyższych standardów polskiej produkcji.  Każda torebka GOSHICO jest ręcznie wycinana i zszywana.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Primoloko/Black&WhitePR
http://blackandwhitepr.com.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »