Technologie » Komputery

Microsoft Dynamics CRM 2011 już dostępny w modelu on-premise i w hostingu

Microsoft Dynamics CRM 2011 już dostępny w modelu on-premise i w hostingu
Zobacz więcej zdjęć »
Microsoft wspiera ideę The Power of Productivity poprzez oferowanie przedsiębiorstwom różnych modeli korzystania z systemu CRM, podnosząc poprzeczkę wydajności i skalowalności do 150 000 jednoczesnych użytkowników aplikacji

Microsoft Corporation (Nasdaq "MSFT") ogłosił dostępność systemu Microsoft Dynamics CRM 2011 w modelu on-premise i hostingowanym przez partnerów firmy.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

System jest już dostępny do pobrania przez klientów. Tym samym aplikacja stanowi dopełnienie oferty Microsoft Dynamics CRM Online, która dostarcza Microsoft Dynamics CRM 2011 jako usługę na żądanie, oferowaną przez centra danych Microsoft od stycznia br. na 40 rynkach w 41 językach. Dzięki pojedynczej bazie kodu typu multi-tenant dla chmury i modelu on-premise, Microsoft Dynamics CRM 2011 propaguje ideę The Power of Productivity wśród organizacji specjalizujących się w sprzedaży, serwisie i marketingu na całym świecie.

Microsoft Dynamics CRM 2011 jest dostępny globalnie - obecni klienci z aktywnymi umowami Microsoft Software Assurance mogą uzyskać dostęp do nowej wersji bezpośrednio przez Microsoft Download Center.

Ponadto Microsoft oficjalnie ogłosił najnowsze dane dotyczące liczby użytkowników w jednej instancji mających jednoczesny dostęp do systemu, która wynosi do 150 000, zapewniając czas reakcji poniżej sekundy. Tym samym Microsoft po raz kolejny podnosi poprzeczkę wydajności i skalowalności w branży CRM. Nowe wyniki standardów dotyczące wydajności i skalowalności zostaną szczegółowo opisane w opracowaniu Microsoft Dynamics CRM, który zostanie opublikowany w najbliższych tygodniach.

- Potrzeba budowania głębszych i bardziej owocnych relacji w skali globalnej pozostaje priorytetem CIO - powiedział Mark Barrett, senior vice president CRM, Avanade. - Połączenie długoletniego doświadczenia firmy Avanade w zakresie rozwoju systemów i Microsoft Dynamics CRM 2011 pozwala nam na dostarczanie kompleksowych aplikacji CRM naszym klientom poprzez wdrożenia w modelu on-premise, jak również w opcji SaaS. Microsoft Dynamics CRM 2011 zapewnia nam platformę, którą wykorzystujemy we wspieraniu firm w zacieśnianiu relacji z klientami i partnerami, zwiększaniu wydajności i usprawnianiu współpracy w ramach całej organizacji.

Microsoft Dynamics CRM 2011 zapewnia klientom i partnerom szeroki zakres funkcjonalności, w tym konfigurowalność point-and-click, skalowalność oraz łatwą integrację z istniejącymi już w firmie aplikacjami i bazami danych. System wspiera ideę The Power of Productivity poprzez udostępnienie znanych, inteligentnych i zintegrowanych narzędzi, dedykowanych pracownikom firm o każdej wielkości, ponieważ skupia ściśle określone wartości i cechy. Microsoft Dynamics CRM 2011 jest:

  • Znany - poprzez integrację z rozwiązaniem Microsoft Outlook nowej generacji gwarantuje znajomą i intuicyjną obsługę systemu. Natomiast możliwość dostępu poprzez przeglądarkę internetową oraz dostęp mobilny, opcje RoleTailored pozwalające na dopasowanie funkcji do roli pracownika w organizacji, czy też funkcje służące do zaawansowanej personalizacji użytkowników umożliwiają użytkownikom szybkie zapoznanie się ze środowiskiem działania aplikacji oraz łatwy dostęp do informacji, których potrzebują.
  • Inteligentny - poprzez intuicyjne okna dialogowe procesów, narzędzia analityczne do zarządzania wydajnością i celami oraz pulpity w czasie rzeczywistym, które dostarczają najbardziej aktualne i strategiczne informacje ekspertom ds. sprzedaży, serwisu i marketingu w celu zwiększenia efektywności realizowanych działań.
  • Połączony - poprzez elastyczne wdrożenia w chmurze, integrację z Windows Azure, możliwości Microsoft SharePoint i nowego Microsoft Dynamics Marketplace, które pozwalają klientom i partnerom na konfigurację i dostosowanie systemu Microsoft Dynamics CRM do swoich określonych potrzeb biznesowych.

- Microsoft Dynamics CRM 2011 oferuje działom sprzedaży, marketingu i obsługi klienta zupełnie nowy poziom wydajności - powiedział Terje Laugerud, CEO, CIBER International.  - Skupienie się na znanych, inteligentnych i zintegrowanych aplikacjach przekonuje klientów i stanowi idealną platformę dla CIBER na dostarczanie innowacyjnych rozwiązań CRM dla klientów w wielu branżach.

Zintegrowany z Microsoft Dynamics CRM 2011, Microsoft Dynamics Marketplace jest obecnie dostępny w 20 krajach, oferując ponad 1400 ofert partnerów związanych z rozwiązaniami i usługami. Katalog online stanowi dla partnerów łatwy sposób działania na rynku i dystrybucji rozwiązań dla klientów Microsoft Dynamics, zarówno w modelu online, om-premise lub hostingu przez partnerów. Rozwiązanie umożliwia klientom szybkie wyszukiwanie i stosowanie specjalistycznych aplikacji oraz rozszerzeń rozwiązań firmy Microsoft i jej partnerów, aby pomóc im przyspieszać i rozszerzać implementacje systemów CRM i ERP. Microsoft Dynamics Marketplace jest dostępny w Austrii, Australii, Belgii, Brazylii, Kanadzie, Chile, Kolumbii, Danii, Niemczech, we Francji, w Indiach, we Włoszech, Japonii, Meksyku, Holandii, Portugalii, Rosji, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych.

Więcej informacji na temat partnerów i klientów wdrażających Microsoft Dynamics CRM 2011 można znaleźć na stronie http://crm.dynamics.com. Ponadto, użytkownikom udostępniono możliwość udziału w społeczności interaktywnej Microsoft Dynamics CRM na stronie @MSDynamicsCRM, #crm2011.

Informacje o firmie:

Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.

Sztandarowe produkty oferowane przez Microsoft to system operacyjny Windows z najnowszą wersją - Windows 7, która sprzedała się już na świecie w rekordowej liczbie 240 milionów egzemplarzy oraz oprogramowanie biurowe Microsoft Office - którego najnowsza wersja Microsoft Office 2010 zadebiutowała na rynku w lipcu 2010. Poza tym w ofercie spółki znajdują się m.in.: konsola Xbox 360, Windows Live Essentials wraz z pocztą Hotmail, komunikatorem Windows Messenger oraz wirtualnym dyskiem SkyDrive, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System, platforma Windows Azure oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań Cloud Computing, dostarczając zarówno aplikacje, infrastrukturę jak i platformę programistyczną w formie usług za pośrednictwem chmury obliczeniowej.

Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. We Wrocławiu natomiast działa od 2008 roku Centrum Rozwoju Oprogramowania Microsoft. W Polsce Microsoft współpracuje z ponad 8 tysiącami partnerów i 20 tysiącami inżynierów.

Polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. W ramach realizacji swojej strategii odpowiedzialności, polski oddział Microsoft koncentruje działania na zwalczaniu zjawiska „wykluczenia informacyjnego" poprzez upowszechnianie wiedzy i umiejętności informatycznych. W tym celu współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi i wspólnie z nimi wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii. W ramach programu „Microsoft dla non-profit", Microsoft przekazuje również bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji o charakterze społecznym. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy", przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma jest zaangażowana w działania w obszarze edukacji również poprzez projekt „Partnerstwo dla Przyszłości", który w 2007 roku  został wyróżniony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski, otrzymując tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007". Od maja 2009 roku Microsoft we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją „Kierowca Bezpieczny" Krzysztofa Hołowczyca, prowadzi także inicjatywę na rzec bezpieczeństwa internetowego dzieci „3...2..1...Internet!". W ramach kampanii ponad 100 tysięcy dzieci w całej Polsce dowiedziało się jak bezpiecznie korzystać z Internetu. W lipcu 2010 roku w Polsce odbyły się światowe finały największego konkursu technologicznego na świecie Imagine Cup, który jest organizowany przez Microsoft od 9 lat. Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce".

Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).

Microsoft Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.

Dodatkowych informacji udzielą:Agnieszka Dziedzic Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A 02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00 fax. 0 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com

Joanna Frąckowiak Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A 02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00 fax. 0 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com

Piotr Kaniowski Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A 02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00 fax. 0 22 594 10 02
e-mail: v-piotrk@microsoft.com

Anna Wardziak Audience Marketing Manager
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A 02-222 Warszawa
kom. 0 608 314 617
e-mail: v-anward@microsoft.com

Agnieszka Zarzycka Audience Marketing Manager
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A 02-222 Warszawa
kom. 0 609 991 398
e-mail: agnieszka.zarzycka@microsoft.com



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

EW

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »