Firma » Reklama

Mieszanka Wedlowska Productions przedstawia

Od kwietnia uwagę internautów przykuwają informacje o niezależnej wytwórni muzycznej: Mieszanka Wedlowska Productions. Wytwórnia została stworzona specjalnie na potrzeby kampanii słynnych cukierków marki Wedel.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 Akcja skierowana jest głównie do młodych ludzi, a jej nadrzędnym celem jest odświeżenie marki Mieszanka Wedlowska.

Mieszanka Wedlowska to kompozycja cukierków z których każdy ma oryginalne imię i osobowość. To bogactwo osobowości leży u podstaw konceptu kampanii. Twórcy kampanii przyporządkowali każdemu z cukierków Mieszanki, fikcyjną postać.  Owi  celebryci żyją swoim wirtualnym życiem, nagrywają teledyski, udzielają wywiadów i przeżywają romanse na portalach plotkarskich. Tak jak cukierki – postaci są bardzo charakterystyczne, a wyróżnia je typ wykonywanej muzyki, sposób bycia oraz ubiór.



Kampania ma na celu budowanie świadomości i wizerunku marki Mieszanka Wedlowska oraz wzbudzenie emocji wokół brandu wśród młodszych konsumentów. Do realizacji powyższych celów wykorzystywane są portale plotkarskie (np. Pudelek), serwisy społecznościowe (np. Facebook) oraz serwisy video (np. You Tube). Ponadto stworzona została strona flash.pudelek.pl – specjalny mini serwis plotkarski poświęcony przygodom celebrytów z Mieszanki Wedlowskiej.

We wszystkich tych mediach przedstawione zostały osobowości gwiazd Mieszanki, które mimo różnic charakterów wzajemnie się przyciągają.

W ramach kampanii powstały także reportaże z planów zdjęciowych oraz teledyski dwójki bohaterów: Pierrota i Błamutki, które prezentowane są na stworzonych profilach na Facebooku oraz na kanale You Tube.

youtube.com/watch?v=HjStPPCSbbY
youtube.com/watch?v=rF0SP0iu3ow&feature=related

Uzupełnieniem kampanii jest konkurs dla użytkowników Facebooka. Zadaniem Internautów jest  nakręcenie swojego teledysku i umieszczenie go na You Tube. Najbardziej kreatywna osoba ma szansę wygrać konsolę Play Station.

Kampania rozpoczęła się w kwietniu i potrwa do połowy maja tego roku. Kreację kampanii Mieszanki Wedlowskiej przygotowało Saatchi & Saatchi Digital, a za produkcję odpowiedzialny jest interaktywny dom produkcyjny F25.

Wedel
WIĘCEJ INFORMACJI z firmy E. Wedel (PRESS BOX)



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

newss.pl
http://newss.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »