Społeczeństwo » Społeczeństwo

Mieszkańcy miasta bohaterami kampanii promocyjnej Bytomia

Mieszkańcy miasta bohaterami kampanii promocyjnej Bytomia
Zobacz więcej zdjęć »
Mili, życzliwi i przyjaźni – tacy są mieszkańcy najmilszego miasta w Polsce, Bytomia. Polacy mogli przekonać się o tym dzięki kampanii promocyjnej miasta, realizowanej w lipcu br. na zlecenie Milki.

. Promocja o wartości pół miliona złotych to nagroda dla Bytomia za zwycięstwo w akcji „Milka. Moje miasto się przytula” i zdobycie tytułu najmilszego miasta w Polsce.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Bytom od 1 lipca br. oficjalnie nosi miano najmilszego miasta w Polsce. Niedługo po wielkim finale akcji ruszyła także dedykowana promocja miasta w mediach ogólnopolskich, która swoim zasięgiem objęła prasę, radio, telewizję oraz Internet, gwarantując miastu dotarcie do milionów Polaków. W ramach działań promocyjnych stworzone zostały materiały prasowe, reklamy na nośnikach zewnętrznych, portalach oraz 30-sekundowe spoty, radiowy i telewizyjny, reklamujące Bytom. Ich bohaterowie to mieszkańcy miasta, pokazani na tle tego, co warto zobaczyć w najmilszym miejscu w Polsce.

BYTOM okryj go na nowo!

Spot i jego kopie na portalu YouTube obejrzało już ponad 230 tys. Internautów!

„W akcji „Milka. Moje miasto się przytula” wybieraliśmy najmilsze miasto w Polsce, czyli takie, w którym mieszkają mili, przyjaźni i życzliwi ludzie” – tłumaczy Beata Kucejko, Brand Manager marki Milka. – „To mieszkańcy są zwycięzcami naszej akcji, bez nich nie byłoby tylu emocji, które towarzyszyły nam w trakcie jej trwania od pierwszych dni głosowania aż po wielki finał. Dlatego w kampanii promocyjnej Bytomia skupiamy się właśnie na ludziach. Bytomianie zwyciężyli w rankingu, pokazali Polsce, że ich miasto jest tym najmilszym. Doskonale widać to we wszystkich materiałach promocyjnych na temat Bytomia”.

 

Akcja, realizowana w takich mediach jak: TVN, TVN Player i TVN Meteo, RMF FM, RMF Maxxx, Gazetę Wyborczą, Forbes, Vivę!, Party oraz Flesz, objęła też kampanię odsłonową na portalach www.gazeta.pl i www.onet.pl. Materiały pojawiły się również na stronie akcji www.fioletowastrona.pl, oficjalnym profilu Milki na Facebooku oraz YouTube. Na wjeździe i wyjeździe miasta stanęły bannery witające i żegnające przejeżdżających, informujące, że Bytom jest najmilszym miastem w Polsce.

 

Akcja „Milka. Moje miasto się przytula” wystartowała 22 kwietnia i zakończyła się wielkim finałem 30 czerwca br. Wzięło w niej udział blisko 800 spośród 908 miast w Polsce, a ich mieszkańcy oddali w sumie ponad 8 milionów wirtualnych głosów.

 

Akcja podzielona była na cztery fazy. W pierwszej spośród 908 polskich miast wybranych zostało trzech finalistów: Bytom, Ostrów Wielkopolski oraz Rawa Mazowiecka. W drugiej miasta-finaliści mogły zaprezentować się całej Polsce w emocjonujących prowokacjach oraz flashmobach. W fazie trzeciej głosowanie na trzy miasta-finalistów ruszyło od początku i trwało do 30 czerwca. W dniu finału, podczas którego ogłoszono wyniki i wybrano najmilsze w Polsce, w  Rawie Mazowieckiej, Ostrowie Wielkopolskim i Bytomiu zorganizowano wielkie imprezy plenerowe z szeregiem atrakcji dla całych rodzin, a także koncertami gwiazd polskiej sceny muzycznej: Budki Suflera, zespołu Bajm i Maryli Rodowicz.

 

„Zaangażowanie Polaków w akcję przeszło nasze najśmielsze oczekiwania” – dodała Beata Kucejko – Bilans „Milka. Moje miasto się przytula” to tygodnie ogromnych emocji, setki pozytywnych gestów, tysiące zaangażowanych ludzi i ponad 8 milionów wysłanych wirtualnych przytuleń. Dziękujemy wszystkim zaangażowanym w akcję. Razem udało nam się poruszyć w Polakach te najbardziej pozytywne, często skrywane biegiem codzienności emocje, które powodują, że żyje się nam przyjemniej. Dziś możemy śmiało powiedzieć, że jest to nasz wspólny sukces!”.

 

·        Za pomysł, strategię i koordynację projektu „Milka. Moje miasto się przytula” odpowiadają Starcom oraz Mondelez Polska S.A.

·        Kreacją i działaniami digitalowymi zajmował się NEXT

·        Za działania PR odpowiedzialni byli Starcom, Alert Media Communications i Rc²-Raczkiewicz Chenczke Consultants

·                        Wszystkie eventy przygotowywała agencja Event Factory

·        Planowaniem i zakupem mediów zajmował się dom mediowy Starcom

 

 

O marce Milka

Milka to najpopularniejsza marka czekoladowa należąca do Mondelez Polska (wcześniej Kraft Foods Polska). Portfolio Milki zawiera różnorodne warianty smakowe i  gramaturowe czekolad i jest stale poszerzane. Miłośnicy najdelikatniejszej w smaku czekolady mają do wyboru zarówno czystą czekoladę mleczną, tabliczki czekoladowe z dodatkami (w postaci rodzynek, orzechów i nadzienia w różnych smakach) w najbardziej popularnej gramaturze 100 g, jak również 250 g i 300 g.

W ofercie znajdują się także: czekolada Milka Milkinis, praliny: I love Milka i Milka Thank You, mini czekoladki Milka Singles, ciastka Milka ChocoJaffa, Milka Pierniczki, Milka Pieguski, ciasteczka Milka ChocoGrain, Chocowafer, ChocoLilaStix, ChocoBiscuit, ChocoMoo, pianka Milka Alpejskie Mleczko oraz draże Milka Lila Stars Snax. Od 1973 roku symbolem marki jest krowa w charakterystyczne biało-fioletowe łaty, którą dziś widać na opakowaniach produktów. Milka ma swoich zwolenników nie tylko w Polsce, ale również na całym świecie: od Europy po Australię, Stany Zjednoczone i Amerykę Południową. Aby być bliżej konsumentów Milka prowadzi liczne kampanie promocyjne, wśród realizowanych ostatnio są m.in.: „Graj w fioletowe” oraz „Fioletowe wygrywa”.

 

O firmie Mondelez Polska S.A.

Mondelez Polska S.A., wcześniej Kraft Foods Polska SA, jest wiodącą firmą branży spożywczej w Polsce, od 21 lat obecną na naszym rynku.

Jej bogata oferta obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka
i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, krakersy TUC, cukierki Halls oraz kawy: Jacobs, Maxwell House, Carte Noire, system gorących napojów Tassimo.

Mondelez Polska S.A. jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą funkcjonuje w Polsce od 29 kwietnia 2013 r. Zatrudnia blisko 3200 pracowników
i jest liderem na rynku kawy, czekolady i ciastek markowych w Polsce.

Zmiana nazwy to efekt podziału koncernu Kraft Foods na dwie niezależne spółki giełdowe,
z których pierwsza – Kraft Foods Group, Inc. – prowadzi działania w branży spożywczej na rynku północnoamerykańskim. Druga – Mondelēz International, Inc. koncentruje się na kategorii przekąsek i działa w ponad 165 krajach, a jej obrót za rok 2012 wyniósł 35 miliardów USD.

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest światowym potentatem w branży przekąsek i światowym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia, cukierków, kawy oraz napojów. Jest również właścicielem wartych miliardy dolarów marek poprzednio należących do Kraft Foods, takich jak czekolady Cadbury i Milka, kawa Jacobs, ciasteczka LU, Nabisco i Oreo, napoje w proszku Tang i gumy do żucia Trident. Mondelēz International notowany jest w indeksach giełdowych tj.: Standard and Poor’s 500, NASDAQ 100 i Dow Jones Sustainability. Zachęcamy Państwa do odwiedzenia naszych stron internetowych  http://www.mondelezinternational.com i www.facebook.com/mondelezinternational.  

*Kraft Foods za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska, czerwiec 2013 r.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Alert Media

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »