Społeczeństwo » Społeczeństwo
Mikołajkowa akcja GoDealli zakończona sukcesem. 120kg żywności przekazane potrzebującym
Akcja cieszyła się dużą popularnością - organizatorzy odnotowali wzmożone zainteresowanie ofertami z zakładki "kody rabatowe" w mikołajkowy weekend. GoDealla w tej inicjatywie ściśle współpracowała z 5 sklepami internetowymi, które aktywnie włączyły się do akcji, promując ją na swoich oficjalnych kontach na serwisie Facebook. Między innymi dzięki zaangażowaniu tych sklepów: czasnabuty.pl, czerwonamaszyna.pl, kontri.pl, jestesmodna.pl, a także visciolafashion.pl, udało się z sukcesem przeprowadzić akcję.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Tak jak obiecano, za zebrane podczas akcji pieniądze, zakupiono żywność, którą GoDealla przekazała poznańskiemu oddziałowi Banku Żywności. - Podjęcie decyzji o tym, że chcemy pomóc potrzebującym, nie była trudna. Potem przyszedł czas na decyzję, w jaki sposób to zrobimy. - mówi Anna Spychalska, koordynatorka akcji. - Chcieliśmy dać szansę naszym użytkownikom, by również aktywnie włączyli się w świąteczne pomaganie, co jak widać okazało się dobrym pomysłem. Z pewnością w przyszłości w naszej działalności będziemy powracać do akcji, które nie tylko integrują środowisko internetowych klientów, ale także są społecznie pożyteczne - dodaje.
Komentarze (0)