Technologie » Internet

Mint Media z kampanią Facebook Canvas dla PKO Banku Polskiego

PKO Bank Polski uruchamia nową aplikację – PKO Junior, która ma na celu naukę odpowiedzialnego zarządzania pieniędzmi. Za promocję rozwiązania na Facebooku, za pomocą kampanii Canvas, odpowiada agencja interaktywna Mint Media.

Aplikacja PKO Junior jest uzupełnieniem bankowej oferty dla najmłodszych do 13. roku życia. Jest ona nie tylko wygodna, ale również bezpieczna. Dodatkowo została wzbogacona o funkcje wspierające edukację finansową i rozwój przedsiębiorczej postawy dziecka. Nowoczesna i intuicyjna jest mobilnym odpowiednikiem serwisu PKO Junior. Poza podstawową funkcją sprawdzenia salda, dziecko może m.in. otwierać w aplikacji wirtualne skarbonki, doładować telefon czy inicjować przelewy, które są zawsze akceptowane przez rodzica w serwisie transakcyjnym iPKO.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Ze względu na grupę docelową zaproponowaliśmy klientowi skorzystanie ze stosunkowo nowej i ciekawej formy promocji na Facebooku - kampanii wykorzystującej format Canvy. To nowe narzędzie, dzięki któremu Facebook zyskuje funkcję opowiadania historii w jeszcze ciekawszej formie wizualnej - komentuje Marcin Żukowski, Team Leader Mint Media.

Canvas to format storytellingowy, który jest dostępny w polskiej wersji Facebooka od końca 2015 roku. Poprzez zestawienie różnych mediów - zdjęć, wideo, animacji - użytkownik otrzymuje ciekawie opowiedzianą historię. Następnie decyduje, czy jest zainteresowany aplikacją. Po kliknięciu, użytkownik zostaje przeniesiony na quasi landing page, pozostając przez cały czas w obrębie serwisu. Format dedykowany jest wyłącznie na urządzenia mobilne, na których z Facebooka korzysta już ponad 11 milionów Polaków.

Mint Media to agencja interaktywna, działająca na rynku od 2009r. Firma tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Jako jedna z pierwszych agencji w Polsce, zaoferowała pakiety mediowe opierające się na wykorzystaniu potencjału Facebooka oraz stworzyła dedykowane aplikacje w tym serwisie. W gronie klientów Mint Media znajdują się, m.in. PKO Bank Polski, Perła, Freshmarket, Philips, NaTurek, Home.pl czy J.W. Construction. Więcej informacji na www.mintmedia.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »