Moda » Odzież

Mistyczna opowieść w surowej aurze górskiego krajobrazu, 
czyli kampania LAVARD AW 18/19

Mistyczna opowieść w surowej aurze górskiego krajobrazu, 
czyli kampania LAVARD AW 18/19
Zobacz więcej zdjęć »
Kłębiące się chmury, mglista aura i przestrzeń zasypiającej natury - najnowsza opowieść marki Lavard rozpoczyna się w mistycznej atmosferze. Przenosi w jesienno-zimowy nastrój i odsłania tym samym kurtynę wielkiego świata mody.

 Marka LAVARD zaklęta
w kadrach najnowszej kampanii ukazuje nam historię, pisaną na tle transparentnej, górskiej natury. 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Wybierając miejsce najnowszej kampanii kierowaliśmy się naszymi wartościami. LAVARD to polskie rzemiosło, rodzinna tradycja oraz miłość do krawiectwa, tuż u podnóża Tatr. Górska przestrzeń jest więc uosobieniem historii marki, a moda, którą prezentujemy to reakcja na rytm życia: elegancja, ale i wdzięk, naturalność oraz dystynkcja – komentuje Marcin Gacek, prezes LAVARD.

 Krawiectwo, w jesienno-zimowym wydaniu Lavard, zyskuje surowego zacięcia, ale i mocnego wyrazu. Kolekcja to architektoniczne, acz zwiewne
i mocno transparentne kroje. Motywem przewodnim jest wełna. Pojawiają się męskie dwurzędowe i jednorzędowe płaszcze, geometryczne marynarki czy dodatki w postaci mocno wzorzystych poszetek. W kolekcji damskiej nie brak długich płaszczy, ciepłych kurtek czy spódnic przyozdabianych plisami oraz mięsistych golfów z gęsto prążkowanej tkaniny i przedłużonych kulotów w klasyczną kratę.

 

Do sesji najnowszej kolekcji na sezon jesień-zima 2018/19 zaprosiliśmy modeli: Sashę Knezevica oraz Angelikę Maciołek. Wybór padł na osoby, którzy są profesjonalistami, jednocześnie będąc synonimem najwyższej mody, w ten sposób chcieliśmy podkreślić,
iż  wychodzimy naprzeciw światowym trendom i pragniemy konkurować
z najlepszymi
– dodaje Marcin Gacek.

Jaka jest paleta kolorów prezentowanej linii? Charakterystycznie konformistyczna na zmieniającą się porę roku. Przechodzi przez mocne burgundy, intensywne odcienie khaki po kredowe róże i nuty marmurowego granatu. W bezpośrednim kontraście do delikatnie kremowego beżu
i neutralnych lekko przydymionych bieli.

Płaszcze, marynarki, swetry, spodnie i dodatki LAVARD dostępne są w sieci salonach firmowych i sklepach mutlibrandowych w całej Polsce.

LAVARD

sesja wizerunkowa jesień-zima 2018/2019

Zdjęcia: Mateusz Stankiewicz

Scenografia: Piotr Stachurski

Makijaż: Gosia Sulima

Włosy: Gor Duryan

Stylizacje: Robert Kiełb

-

W kwestii wypożyczeń prosimy kontaktować się z agencją Ahava PR - wypożyczenia realizowane są w salonach firmowych marki po uprzednim umówieniu się przez agencję lub w showroomie przy ul. Mokotowskiej 65/110.

Więcej informacji udziela:

Agnieszka Oleszczyk, agnieszka.oleszczyk@ahavapr.pl, + 48 696 976 630

Dagmara Tarka, dagmara.tarka@ahavapr.pl, +48 504 730 177

O marce:

Za marką LAVARD stoi wielopokoleniowe doświadczenie krawieckie, które stało się podwaliną do stworzenia nowoczesnej marki oferującej swoim klientom wzornictwo na światowym poziomie. Oferta marki to szerokie spektrum odzieży klasycznej i eleganckiej zarówno dla mężczyzn jak i kobiet.

Cały proces produkcyjny odbywa się w Starem Bystrem, urokliwej okolicy u podnóża Tatr. Od projektowania kolekcji, tworzenia konstrukcji i testowania modeli, po produkcję i spedycję - na każdym etapie LAVARD kontroluje swój produkt, tak aby spełniał on wysokie wymagania klientów.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

AHAVA_PR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »